واردات گوسفند زنده با پرواز چارتر!

۰۸اردیبهشت،

«برخی خبرها حاکیست، برای واردات گوسفند زنده به کشور از پروازهای چارتر استفاده می‌شود.»

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،  مدیر عامل شرکت کشتیرانی دریای خزر امروز در نشست خبری بیست و یکمین همایش ارگان‌های دریایی با اشاره به این‌که فعالیت ما در حوزه صادرات و واردات کالای خشک است، گفت: بعضاً دیده شده که برای واردات گوسفند زنده به کشور از پروازهای چارتر استفاده می‌شود.

محمدرضا قادری با تاکید بر این‌که کشتیرانی دربای خزر فعالیتی در واردات گوشت از قزاقستان ندارد، افزود: بر اساس اعلام مسئولان روسی مقرر شده زمین‌هایی برای پرورش گوسفند در اختیار بخش خصوصی ایرانی قرار گیرد که با توجه به این موضوع در نظر داریم بخشی از ظرفیت کشتی‌ها را به حمل گوسفند زنده اختصاص دهیم.

وی همچنین دربارهٔ ورود به حوزه حمل مسافر با کشتی گفت: چند سال پیش در بخش مسافری دریای خزر با یک کشتی (میرزا کوچک‌خان) فعالیت داشتیم که به سبب فرسوده شدن این کشتی و تمدیدنشدن گواهینامه‌های دریانوردی از سوی مراجع بین‌المللی فعالیت ما در این بخش متوقف شد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محمد حق:

    درود بر دوستان اگر من نیاز به واردات دامی از خارج کشور باشم مثل إمارات ، نوعی گوسفند زنده که جفت هم باشند باید به کجا مراجعه کنم جهت دریافت مجوز سپاس گذارم اگر مرا با مسئولین یا شماره تلفنی به من بدهید که با ایشان مشورت کنم نمونه دام نیز گوسفند مرینوس جهت ازدیاد و توسعه با قیمت لطفا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.