وارد کنندگان تجهیزات بی کیفیت پزشکی چه کسانی اند؟

۲۸اردیبهشت،

وی گفت: تحریم ها و مشکلات حوزه سلامت در تامین ارز سبب شده دست این گونه اشخاص سودجو در واردات بی کیفیت ترین تجهیزات پزشکی باز باشد.

ممتازنیوز: سلامت بیماران چیزی نیست که بازیچه دست عده ای دلال بی وجدان باشد در شرایط کنونی وارد کنندگان با وجدان خانه نشین شده اند.

دکتر عزیزی فارسانی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: چند سالی می گردد که بازار واردات تجهیزات پزشکی در دست عده ای دلال سود جو وبی وجدان  است که با ورود تجهیزات پزشکی با کیفیت هم سلامت مردم را به خطر انداخته اند هم پول مملکت را هدر می دهند.

وی گفت: تحریم ها و مشکلات حوزه سلامت در تامین ارز  موجب شده دست این گونه اشخاص سودجو در واردات بی کیفیت ترین تجهیزات پزشکی باز باشد.

 وی با بیان اینکه این تجهیزات به سبب کیفیت پایین از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست خاطر نشان کرد: باید قوانین به گونه ای پیش رود که دست این اشخاص کارشکنی که برای وارد کنندگان سالم سبب شده اند بازار تجهیزات پزشکی صرفا در دست خودشان باشد و در واقع سلامت در دست این اشخاص رقم بخورد.

وی تصریح کرد: مسئولان حوزه بهداشت و درمان باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که شرایط  کار این اشخاص تا حد مکان از بین برود.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.