واشنگتن تایمز:هیچ قدرتی در جهان قادر به تغییر موضع ایران نیست

خبرگزاری آریا-روزنامه واشنگتن تایمز در گزارشی می نویسد:ایران تنها کشور  دارای همبستگی و یکپارچگی سیاسی بالاست و هیچ قدرتی در جهان قادر به تغییر موضع این کشور نخواهد بود.
به گزارش خبرگزاری آریا-واشنگتن تایمز در گزارشی به قلم ایان برمن آورده است:کنتن والتز استاد دانشگاه کلمبیا می گوید:شناخت کامل از اهداف و مقاصد کشورها عاملی است که در ایجاد مصالحه میان ملت ها  و جلوگیری از جنگ ها موثر خوهد بود.
نویسنده در ادامه می نویسد:اظهارات والتنز شامل دو جبهه است؛جبه اول که موافقت با عقلانیت و موافق دولت ایران و در راستای حمایت از حق مسلم این کشور برای استفاده صلح امیز از انرژی هسته ای و مخالف تولید سلاح های هسته ای را شامل می شود و جبهه دوم موافق تولید سلاح های هسته ای در ایران و دیگر کشور های مجهز به فن اوری استفاده از اورانیوم غنی شده، است.
وی در ادامه می افزاید:در حالی که موضوع پرونده هسته ای ایران زمانی زیادی است که مورد بررسی قرار گرفته اما از اهمیت آن کاسته نشده است.
نویسنده در ادامه تاکید می کند: اقدامات ایران در مذاکرات مختلف در سطح جهان موفقیت آمیز و کاملا واقع گرایانه بوده و هردو جبهه تا حدودی درست و واقع گرایانه است، ایران تنها کشور  دارای همبستگی و یکپارچگی سیاسی بالاست و هیچ قدرتی در جهان قادر به تغییر موضع این کشور نخواهد بود. ایران از نفوذ بسیار بالایی در خاورمیانه برخوردار است،تنها مساله ای که پیشروی پرونده هسته ای ایران را با کندی مواجه کرده نقش رژیم صهیونیستی و مخالفت با ادامه فعالیت های هسته ای صلح آمیز در ایران و ادعای تولید بمب هسته ای توسط این کشوراست.
نویسنده در ادامه می نویسد: اراده مصمم ایران جهت استفاده صلح امیز از انرژی هسته ای امری غیر قابل انکار است و تا کنون هییچ گونه مدرکی مبنی بر غیر صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای در ایران یافته نشده بلکه موجبات حمایت دیگر کشور ها را نیز فراهم آورده است.
نویسنده در ادامه اذعان داشت:آوای صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای ایران در منطقه طنین انداز شده وبه زودی جهانیان را در این خصوص متقاعد خواهد کرد. این در حالی است که شواهد حاکی ازآن است که آمریکا سیاست های نوینی را در مقابله با فعالیت های هسته ای ایران در پیش گرفته است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.