واعظی خبرها انتشار یافته در خصوص بازدید زودهنگام از ساختمان وزارت ارتباطات و ملاقات با معاونان این وزارتخانه را تکذیب کرد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

mahmoud vaezi2.jpgمحمود واعظی در گفتگو با آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، خبر قانون آنلاین با عنوان "عجله واعظی برای نشستن بر روی صندلی وزارت ارتباطات" و بازدید از ساختمان و ملاقات با مدیران این وزارتخانه در صبح روز چهارشنبه را تکذیب کرد.

پیش از این آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) در بازانتشار خبری به نقل از پایگاه خبری قانون آنلاین از بازدید محمود واعظی به همراه دکتر انتظاری از ساختمان مرکزی وزارت ارتباطات و ملاقات با مهندس خسروی و دکتر عمیدیان (معاونان وزیر فعلی ارتباطات) خبر داده بود حال محمود واعظی در گفتگو با خبرنگار ایستنا این خبر انتشار یافته از قانون آنلاین را تکذیب کرد. 

آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) در تاریخ دوم تیرماه سال جاری در خبری با عنوان "احتمال معرفی محمود واعظی بعنوان وزیر ارتباطات از سوی حسن روحانی" برای اولین بار، از احتمال تصدی وزارت ارتباطات توسط مدیرعامل سابق شرکت مخابرات ایران خبر داده بود ولی پس از آن بر اساس اطلاعات بعدی به دست آمده از سوی منابع خبری مختلف، از قطعی شدن ابوالحسن فیروزآبادی برای معرفی به مجلس به منظور تصدی دومین وزارت خانه درآمدزای کشور خبر داده بود.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، محمود واعظی از مشاوران حسن روحانی در دوره رقابت های انتخاباتی بوده و در برنامه دیروز امروز فردای شبکه سه با باقری رئیس ستاد جلیلی به مناظره پرداخت.
 
مدیرعاملی شرکت مخابرات ایران از سال ۱۳۵۸ تا ۱۳۶۵، مشاور وزیر امور خارجه از سال ۱۳۶۵ تا ۱۳۶۶، مشاور وزیر و رئیس ستاد روابط اقتصادی خارجی از سال ۱۳۶۶ تا ۱۳۶۸، معاون سیاسی اروپا و آمریکا وزارت امور خارجه از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۶ ،  معاون اقتصادی وزارت امور خارجه از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۸ ، معاون پژوهش‌‌های سیاست خارجی مرکز تحقیقات استراتژیک از سال ۱۳۷۸ تا کنون و استاد مهمان در مقطع کارشناسی ارشد روابط بین‌الملل در دانشگاه علامه طباطبایی از جمله سوابق اجرایی محمود واعظی است.
 
وی متولد ۱۳۳۱ و دارای دکترای روابط بین‌الملل و فوق‎لیسانس مهندسی الکترونیک است. مجموعه کتب و مقالات انتشار یافته توسط دکتر واعظی عموما در حوزه سیاست خارجی است. 
 
دکتر واعظی در مصاحبه ای با پایگاه اینترنتی خبری آفتاب با طرح سوال هایی و سپس پاسخ به آنها با سیاست های آقای احمدی نژاد به صراحت اعلام مخالفت و ناراحتی کرد. عضو ارشد شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه، بر اساس شرایط اقتصادی، اجتماعی،‌ فرهنگی موجود، بهبود شرایط نسبت به ۴ سال قبل را عملاً محل تردید دانسته بود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.