واعظی: در زمان دری طرح‌های خوب و خلاقانه‌ای انجام شد

منصور واعظی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور که درباره کارنامه‌ ۲۶ ماهه بهمن دری در زمان تصدی سمت معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد با خبرنگار مهر گفتگو می‌کرد، گفت: من در حقیقت وقوف زیادی درباره برنامه‌ها و طرح‌های معاونت فرهنگی وزارت ارشاد ندارم که بدانم کدام یک از طرح‌ها به اتمام رسیده و یا کدام روی زمین مانده است، اما می‌توانم این موضوع را اعلام کنم که آقای دری زحمات را در معاونت فرهنگی کشیده است.

دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور خاطرنشان کرد: آقای دری تلاش زیادی در حوزه معاونت فرهنگی داشت و کارهای ارزشمندی هم در زمان مدیریت ایشان انجام شد. مدیران فرهنگی کشورمان همیشه حرکتی رو به پیشرفت داشته‌ایم.

وی گفت: در زمان آقای دکتر پرویز کارهای خوبی انجام شد و زحمات زیادی کشیده شد. آقای دری هم آن‌ کارهای قبلی زمان آقای پرویز را ادامه دادند و هم دست به کارهای جدید زدند و طرح‌های خلاقانه‌ای در زمان ایشان شکل گرفت.

واعظی در پایان گفت: امیدوارم کسی که به جای آقای دری می‌آید و در سمت معاونت فرهنگی ارشاد قرار می‌گیرد، هم برنامه‌های قبلی آقای دری را ادامه بدهد و هم بتواند ابتکارات و طرح‌های خلاقانه جدیدی را ارائه بدهد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.