واعظ آشتیانی:می‌خواستم،در استقلال می‌ماندم

۱۵ام بهمن ،

امیررضا واعظ آشتیانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در مورد شایعه مدیرعاملی او در باشگاه داماش گفت: بعد از آنکه از استقلال کنار کشیدم گفتم که در هیچ باشگاهی به عنوان مدیرعامل فعالیت نخواهم کرد. اگر می‌خواستم در استقلال به عنوان مدیرعامل می‌ماندم و برای بقای خود همه چیز را فدا می‌کردم. اما من چنین روحیه‌ای ندارم که بخواهم از راه تملق و چاپلوسی و لودگی خودم را تحمیل کنم. صلاح دانستم از باشگاه استقلال جدا شوم و بارها گفتم که نه در داماش بلکه در هیچ باشگاهی مدیرعامل نخواهم شد. این بحث لوث شده است و نمی‌دانم برخی از کجا خط می‌گیرند که چنین مسائلی را در رسانه‌ها مطرح می‌کنند.

وی در مورد اینکه عابدینی گفته است ۲۰ روز دیگر بیشتر مدیرعامل داماش نخواهد بود، گفت: بخشی از ناراحتی‌هایی که عابدینی دارد را به او حق می‌دهم زیرا خواسته‌هایی دارد که به‌حق است اما اگر جای عابدینی بودم خیلی از مسائل را رسانه‌ای نمی‌کردم و آنها را نقد و تحلیل می‌کردم. موضوعات باید زمانی رسانه‌ای شود که راهی برای قضایا وجود نداشته باشد.

واعظ آشتیانی تصریح کرد: فارغ از بحث عابدینی باید بگویم در اختلافات حق همیشه با یک طرف نیست و بین طرفین مشکلاتی وجود دارد. با توجه به تجربه مدیریتی من بهتر بود قضایا منطقی‌تر مورد بررسی قرار می‌گرفت. رسانه‌ای شدن مسائل فقط تاثیر منفی بر روی باشگاه دارد و حاشیه‌هایی برای تیم ایجاد می‌کند. فکر می‌کنم باید به مجموعه تیم، مربی و کادر فنی اعتماد به نفس داد و عابدینی با توجه به تجربه‌ای که دارد، می‌تواند آرامش را بر تیم حاکم کند. فوتبال برد و باخت دارد و فراز و نشیب وجود دارد، امیدوارم تیم داماش در پایان لیگ رتبه خوبی کسب کند.درخشان مربی کاربلدی و با دانشی است امیدوارم که همکاری درخشان و عابدینی در پایان فصل رتبه خوبی برای داماش به همراه داشته باشد.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در مورد اینکه عابدینی در داماش خواهد ماند یا خیر،‌ گفت: من نظر شخصی خودم را گفتم و این مسئله با تصمیم و نظر هیئت مدیره است اما از عابدینی می‌خواهم که فضای آرامش و دوستی را در تیم ایجاد کند. باشگاه داماش زمانی که متولی نداشت، عابدینی آن را اداره کرد. بنابراین می‌توان با روحیه تعامل و تفاهم همه چیز را به خوبی اداره کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.