واکنش سلحشور این بار به تکذیبیه کتایون ریاحی

۲۷فروردین۱۳،

کارگردان یوسف پیامبر گفت: من راجع به انتشار یافتن عکس‌های کتایون ریاحی اظهار نظری نداشتم و از تکذیب این خبر توسط وی خوشحالم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، کارگردان یوسف پیامبر گفت: من راجع به انتشار یافتن عکس‌های کتایون ریاحی اظهار نظری نداشتم و از تکذیب این خبر توسط وی خوشحالم.

فرج الله سلحشور  در خصوص خبری که روز قبل در خصوص انتشار یافتن عکس‌های کتایون ریاحی در فضای مجازی اظهارنظر کرده بود، گفت: من این عکس‌ها را ندیده‌ام و خبر دیروز را تأیید نمی‌کنم، اما در مصاحبه‌ای که داشتم از من پرسیده شد که چنین اتفاقی برای خانم ریاحی افتاده که من گفتم اگر این اتفاق افتاده باشد تأیید حرف‌های من در خصوص فساد در سینماست.
 
وی اضافه کرد: بحث این بود که کتایون ریاحی، بازیگر شما بوده و چنین اتفاقی برایش افتاده است که من گفتم انشاالله این غلط است و همچین اتفاقی نیفتاده است.
 
کارگردان یوسف پیامبر تصریح کرد: حالا هم که کتایون ریاحی این خبر را تکذیب کرده و می‌گوید این اتفاق نیفتاده است، خوشحالم.

منبع:خبرگزاری راه دانشجو


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. mahsaa:

    سلام خودشه این یه واقعیته و تصویر خوده کتایون ریاحی ه این بازیکران خوانندگان هر کاری که دلشون میخاد میکنن با یه اطلاعیه مهم سروته قضیه رو هم میارن اونوقت منه نوعی به عنوان یک جوان اگه خدا نکرده یه اشتباهی بیش بیاد برام چنان نیروی انتظامی یا غیره اون اشتباه رو تو سرم میکوبند که بیاو ببین خدا کنه جناب سلحشور بتونه ثابت کنه وضعیت اکثر هنرمندان به سیاهی و تباهی و فاسدی کشیده شده و هیچکس صداش در نمیاد به امید عدالت در جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.