واکنش صهیونیستها به پیروزی مرسی

جام جم آنلاین: «بنیامین بن الیعازر» همزمان با اعلام پیروزی «محمد مرسی» در اولین انتخابات ریاست جمهوری مصر پس از سقوط رژیم «حسنی مبارک» متحد دیرین اسرائیل، نگرانی شدید درونی اسرائیل را نشان داد.

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی  با انتقاد از سران تل‌آویو که هشدارهای وی را جدی نگرفته بودند، تاکید کرد که بهار عربی (انقلاب‌های عربی) به بهار اسلامی تبدیل شده است.

روزنامه هاآرتص به نقل از این مقام بلندپایه اعلام کرد: زمانی که گفتیم بهار عربی در نهایت بهار اسلامی خواهد شد، همه به ما خندیدند اما الان همه دنیا فهمیده است و می‌بیند که کار به کجا رسیده است.

این سخنان در حالی بیان شد که پایگاه خبری روزنامه یدیعوت آحارونوت پس از اعلام پیروزی محمد مرسی اعلام کرد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دستور داده است که وزرای کابینه‌اش در این خصوص سکوت کنند.

منتظر شاهزاده نباشید

مدیر شبکه سلطنت طلب «ایران آریایی» از مردم ایران خواهش کرد منتظر شاهزاده نباشند و در این مقطع از او توقع ورود به میدان مبارزه نداشته باشند.

 او از ایرانیان خواست که جمهوری اسلامی را ساقط کنند تا آن وقت شاهزاده پهلوی بیاید و رهبری شان را بر عهده بگیرد!

همچنین “مسعود صدر” برنامه ساز و مجری شبکه سلطنت طلب پارس در پاسخ به سؤال یکی از بینندگان شبکه راجع به اینکه “چرا رضا پهلوی با رفتن به شبکه صدای آمریکا  شأن خود را پایین می آورد؟” با لحنی گلایه آمیز گفت:«احتمالا شاهزاده و تیمی که تحت سازماندهی ایشان حرکت می کند، از ما بهتران را ترجیح می دهند. البته اگر در عمل به معنای واقعی کسانی از ما بهتر وجود داشته باشند.»

وی افزود: «شاهزاده اگر احساس می کنند حرمت و مقبولیت و اعتباری در میان مردم ایران دارند، فرصت را از دست ندهند و غنیمت بشمارند چون دیگر وقتی باقی نیست. ایشان باید خودشان به میدان وارد شوند و اقدام مناسبی انجام بدهند.»

 مرسی همان خاتمی است

کارشناس تلویزیون دولتی انگلیس، گفت:رئیس‌جمهور منتخب مردم مصر را باید «محمد خاتمی» یا «رجب طیب اردوغان» این کشور دانست که به دنبال مدیریت اصطلاح‌طلبانه یک کشور اسلامی است.

 بعد از شکست گزینه غرب در انتخابات ریاست جمهوری مصر و اعلام نتایج قطعی انتخابت مبنی بر انتخاب محمد مرسی نامزد طرفدار اسلام گرایان موج از نگرانی را در میان سران کشورهای غربی از جمله انگلیس و آمریکا ایجاد شد.

به گزارش سایت “محدوده” ، براین اساس رسانه‌های وابسته به این کشور ها دور جدیدی از اقدامات خود برای ایجاد انحراف در انقلاب مردم مصر راآغاز کردند که نمونه ان معرفی “محمد مرسی” به عنوان یک سیاست مدار سکولار بود.

افشای پشت پردۀ فیلم‌های ضد سوری

روزنامه المنار قدس راز دستهای پشت پرده آمریکایی در ساخت فیلم های جعلیِ ضد سوری با کمک قطر و عربستان سعودی را فاش کرد.

به نوشته این روزنامه، قطر و عربستان سعودی هزینه فعالیت این استودیوها را تامین می کنند. در این استودیوها بیش از ۳۰ کارشناس آمریکایی، اروپایی و اسرائیل فعالیت می کنند. عوامل وابسته به سازمانهای اطلاعاتی زمان پخش تصاویر جعلی تهیه شده در این استودیوها را تعیین می کنند. 

این کارشناس آمریکایی از ساخت ماکت هایی از بعضی محله های شهر دمشق پایتخت سوریه در این استودیوها خبر داد.

به گفته این کارشناس، ماکت هفت منطقه اصلی در دمشق بر اساس عکسهای دقیق بازسازی شده است تا از حمله و درگیری در این مناطق تصویربرداری شود.

بخشی از این تصاویر مربوط به ادعای تسلط گروههای مسلح بر این بخشهای دمشق است.

مصر جمهوری اسلامی شد

خبرنگار روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت از میدان التحریر قاهره، زمان اعلام پیروزی محمد مرسی در انتخابات ریاست جمهوری مصر را آخرین لحظات قبل از تبدیل شدن مصر به جمهوری اسلامی توصیف کرد.

به گزارش العالم، پایگاه اینترنتی عرب ۴۸، این خبر را لحظاتی پس از اعلام پیروزی نامزد اخوان المسلمین بر روی خروجی قرار داد.

همچنین رژیم صهیونیستی در واکنش به پیروزی نامزد اخوان المسلمین، پیروزی محمد مرسی را صفحه سیاهی در تاریخ مصر توصیف کرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.