والت‌دیسنی با پرداخت ۴ میلیارد دلار ˝جنگ ستارگان˝ را خرید

۴شنبه ۱۰م آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

کمپانی فیلمسازی والت‌دیسنی با پرداخت بیش از ۴ میلیارد دلار شرکت ˝لوکاس فیلم˝، سازنده مجموعه فیلم‌های ˝جنگ ستارگان˝ (Star War,s) را خرید.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین، جرج لوکاس، موسس و مدیرعامل این کمپانی فیلمسازی در این‌باره گفته: وقت آن رسیده من “جنگ ستارگان” را iبه نسل آینده و فیلمسازان نسل تازه بسپارم.

بنابر این گزارش تفسیری، کمپانی دیسنی هم در بیانیه‌ای اعلام نموده که بنا دارد قسمت تازهی از “جنگ ستارگان” را تا سال ۲۰۲۴ میلادی تهیه و تولید کند که در این‌صورت هفتمین قسمت فیلم بلند “جنگ ستارگان” هم بر روی پرده‌ها می‌رود.

به نوشته بی‌بی‌سی، کمپانی والت‌دیسنی همچنین اعلام نموده که پس از ساخت قسمت هفتم، تصمیم دارد قسمت‌های هشتم و نهم این مجموعه سینمایی علمی‌تخیلی را بسازد و پس از آن احتمالا جنگ ستارگانی کاملا تازه را iبه بازار عرضه خواهد نمود.

قرار است کمپانی دیسنی نیمی از پول این خرید تاریخی را iبه صورت نقد بپردازد و الباقی آن را در قالب ۴۰ میلیون سهام این شرکت پرداخت کند. کمپانی دیسنی پیش از این و در سال ۲۰۰۶ میلادی هم شرکت فیلمسازی پیکسار، سازنده انیمیشن‌هایی همچون؛ “داستان اسباب بازی”، “شرکت هیولاها”، “به دنبال نیمو” و “شگفت انگیزها” را خریداری نموده بود.

گفتنی است، قسمت ششم “جنگ ستارگان” سال ۲۰۰۵ میلادی iبه بازار آمد.


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.