والیبال گزینشی المپیک؛قائمی بهترین زننده سرویس، موسوی بهترین مدافع و مهاجم

به گزارش ایرنا، در میان بهترین زنندگان سرویس این مسابقات فرهاد قائمی با میانگین ۲ امتیاز در هر ست فاصله زیادی با دیگر بازیکنان دارد و صدر جدول را به خود اختصاص داده است.

مهدی مهدوی هم با میانگین ۰٫۳۳ امتیاز در هر ست در مکان پنجم این رده بندی قرار دارد.

در بهترین مدافعان روی تور محمد موسوی با میانگین ۲٫۶۷ امتیاز در هر ست اول است و علیرضا نادی با ۰٫۶۶ امتیاز در هر ست و حمزه زرینی با ۰۳۳ امتیاز در هر ست در مکان های سیزدهم و هفدهم ایستاده اند.

در میان بهترین اسپک زنان این دوره از رقابت های تا کنون محمد موسوی با ۸۱٫۸۲ درصد موفقیت در رده نخست قرار دارد و امیر غفور با ۷۱٫۴۳، فرهاد قائمی با ۶۹٫۲۳ و حمزه زرینی با ۴۱٫۱۸ در رده های سوم، چهارم و هجدهم قرار دارند.

ادگار توماس از استرالیا که با ۲۱۲ سانتی متر بلندقدترین بازیکن این دوره از رقابت ها محسوب می شود با کسب ۲۲ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن رقابت ها نیز لقب گرفته است و پس از او محمد موسوی و فرهاد قائمی با ۱۷ و ۱۵ امتیاز دوم و سوم هستند. امیر غفور هم با ۱۰ امتیاز در مکان دهم است.

سعید معروف پاسور تیم ملی ایران در کنار یوسامی دایسوکه از ژاپن با میانگین ۷٫۶۷ پاس در هر ست در رده دوم بهترین پاسورهای این رقابت ها قرار گرفته اند. مورالس فرناندو از پورتوریکو با میانگین ۸ در رده نخست این فهرست ایستاده است.

فرهاد ظریف و فرهاد قائمی با ۵۷٫۱۴ درصد و ۵۶٫۲۵ درصد رده های چهارم و پنجم بهترین دریافت کننده های این دوره از رقابت ها را پس از بازیکنانی از صربستان، پورتوریکو و چین به خود اختصاص داده اند.

فرهاد ظریف همچنین با میانگین چهار در هر ست به همراه لیبروی استرالیا در مکان چهارم بهترین های این پست قرار دارد.

رقابت های والیبال گزینشی المپیک ۲۰۱۲ لندن از امروز در شهر توکیو ژاپن آغاز شده است و تیم های ایران، چین، ژاپن، کره جنوبی، ونزوئلا، استرالیا، پورتوریکو و صربستان با هم مصاف می کنند.

در پایان این رقابت ها تیم قهرمان و بهترین تیم آسیایی سهمیه حضور در بازی های المپیک لندن را به دست می آورند.

ورزشی**۲۰۲۴**۱۴۴۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۳۵۷۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.