وام بانک توسعه صادرات به خدمات مهندسی

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از بینا در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

بینا- تعداد مصوبات اعتباری صادر شده طی شش ماهه اول سال ۹۱ در بخش صادرات خدمات فنی و مهندسی به ۱۴ پروژه رسید که مجموع مبلغ این مصوبات ۴۵۱ میلیون دلار است.
به گزارش تفسیری بینا، مانده تسهیلات بانک توسعه صادرات در شش ماهه اول سالجاری به صادرات خدمات فنی و مهندسی ۴۰۰ میلیون دلار است.
این گزارش تفسیری به نقل از مدیریت اعتبارات این بانک می افزاید: رقم کل تسهیلات پرداختی به کل بخش های مختلف اقتصادی در شش ماهه اول امسال بالغ بر ۱۳ هزار میلیارد ریال است.
در این مدت  بخش صنایع شیمیایی و فرآورده های نفتی  و بخش خدمات و فعالیت‌های زیر ساختی  به ترتیب بالاترین رقم تسهیلات اعطایی بانک توسعه صادرات را به خود اختصاص داده اند.
در ادامه این گزارش تفسیری آمده است: بخش صنعتی و معدنی  در رده سوم و بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی در رتبه  چهارم دریافت تسهیلات در بانک توسعه صادرات ایران قرار دارند.
بنابر آمارهای اعلام شده، بانک توسعه صادرات، در سال جاری ۸۰ درصد صادرکنندگان نمونه کشوری را  با ارایه خدمات یا تسهیلات اعتباری یاری کرده است. بر این اساس از مجموع ۴۵ صادرکننده نمونه کشوری که در ۲۹مهر روز ملی صادرات از آنها تقدیر به‌عمل آمد و به عنوان صادرکننده نمونه ملی معرفی شدند ۳۶ شرکت از تسهیلات و خدمات این بانک استفاده نموده اند.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.