وام عمره دانشجویی قرعه‌کشی شد

۲۹م اسفند ،

50-35.jpg

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به انجام قرعه‌کشی وام عمره دانشجویی،‌ گفت: براین اساس۲۲۵۰ تن از متقاضیان وام عمره دانشجویی برای دریافت تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی بانک ملت انتخاب شدند.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، محمد زارع در این باره اظهارکرد: ۴۵۰۰ تن از عمره‌گزاران دانشجو متقاضی دریافت وام عمره بودند، که ازاین تعداد ۲۲۵۰ تن به عنوان اصلی و تعدادی هم به عنوان ذخیره، برای دریافت وام به قید قرعه انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه متقاضیانی که درقرعه‌کشی وام عمره دانشجویی انتخاب شده‌اند، می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند، گفت: سقف فردی تسهیلات قرض‌الحسنه برای هر دانشجو، مبلغ ۱۰ میلیون ریال و مدت تسهیلات حداکثر ۱۸ ماه است.

زارع گفت: اشخاص پذیرفته شده می‌توانند برای اخذ تسهیلات به هر یک از شعب بانک (شعبه ثبت‌نام یا سایر شعب) با ضمانت یک نفر ضامن معتبر مراجعه کنند و این تسهیلات حداکثر تا انتهای خرداد ماه سال قابل پرداخت خواهد بود و پس از این مهلت اعطای تسهیلات مجاز نیست.

وی ادامه‌داد: به سبب محدودیت تعداد وام اعطایی به هر زوج (دو یا سه نفره) فقط یک وام یک میلیون تومانی تعلق می‌گیرد. فرد معرفی شده به بانک در ثبت‌نام‌های دو و سه نفره، نفر اصلی (سرگروه) است.

زارع گفت: اشخاص انتخاب شده باید معرفی‌نامه را از پایگاه اینترنتی دریافت کنند چون ارائه این معرفی‌نامه به بانک الزامی است، همچنین می‌توانند دستورالعمل اعطای وام را پرینت کرده و در صورت نیاز به شعبه ارائه کنند.

براساس این گزارش، ستاد در حال رایزنی با مسئولان بانک ملت برای افزایش تعداد وام عمره دانشجویی است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.