وام مسکن مهر متوقف نشده است/ پرداخت تا سقف ۵۰ هزار میلیارد تومان

فروردین ۱۴۰۳

مدیرعامل بانک مسکن با بیان اینکه پرداخت وام مسکن مهر متوقف نشده است، گفت: تعهد بانک پرداخت وام مسکن مهر تا سقف ۵۰ هزار میلیارد تومان است بنابراین اگر از این سقف عبور کنیم پرداخت وام را متوقف می‌کنیم.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز،قدرت‌الله شریفی در گفت‌وگو با  فارس در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود قراردادهای تازه وام مسکن مهر از دو روز قبل متوقف شده است افزود:تعهد بانک مسکن برای پرداخت وام مسکن مهر تا سقف ۵۰ هزار میلیارد تومان بوده است، بنابراین پیش‌بینی‌های این بانک حاکی از این است که پرونده‌های موجود در بانک مسکن به این میزان خواهد رسید.

وی تاکید کرد:پرداخت وام مسکن مهر متوقف نشده است بلکه به این شکل شده است که چون تعهد بانک مسکن برای پرداخت وام مسکن مهر تا سقف ۵۰ هزار میلیارد تومان بوده است بررسی‌های ما این گونه بوده است که نباید پرداخت‌ها از این سقف تجاوز کند.

*پرداخت وام مسکن مهر را متوقف نمی کنیم

شریفی ادامه داد: قراردادهایی در بانک مسکن وجود دارد و مراجعه کنندگان بدون مشکل وام خود را اخذ می‌کنند اما بررسی‌ها این گونه بوده است که اگر پرونده‌های موجود در بانک مسکن از این سقف ۵۰ هزار میلیارد تومان بالا نزند ما پرداخت وام مسکن مهر را متوقف نمی کنیم.

وی تأکید کرد: اگر پرونده تازهی به بانک مسکن ارائه شود و از این سقف عبور کنیم فعلاً باید پرداخت وام مسکن مهر را متوقف کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفته می گردد در آخرین جلسه هیات مدیره بانک مسکن تصمیم بر این شد که پرداخت وام مسکن مهر فعلا متوقف شود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.