واژگونی بالابر جان مرد ۵۰ ساله را گرفت

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از واژگونی یک دستگاه بالابر خبر داد و گفت: در اثر این حادثه مرد ۵۰ ساله‌ای جان باخت.

به گزارش بی باک به نقل از فارس، مهدی فراهانی با اشاره به حوادث شاخص روز گذشته اظهار کرد: مرد ۳۲ ساله‌ای در کیلومتر ۱۰ جاده قدیم کاشان – قم روز گذشته در چاه سقوط کرد.

وی با اشاره به تلاش تیم امدادرسانی اورژانس ۱۱۵ برای رسیدن در زمان استاندارد به محل حادثه گفت: تیم اعزامی در مدت زمان استاندارد به محل حادثه اعزام و عملیات احیا بر روی مصدوم انجام شد.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: با وجود تلاش‌های پرسنل اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه، مصدوم جان خود را از دست داد.

وی سقوط یک بالابر در خیابان زنبیل‌آباد را از دیگر حوادث شاخص این مدت ذکر کرد و گفت: با وجود تلاش‌های تیم اعزامی اورژانس ۱۱۵و انجام عملیات احیاء، مرد ۵۰ ساله در محل حادثه جان باخت.

فراهانی از دیگر حوادث روز گذشته را سقوط زنی ۳۰ ساله از روی پل راه‌آهن عنوان کرد و گفت: حادثه دیده پس از انجام اقدامات درمانی اولیه با یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان نکویی منتقل شد.

وی اضافه کرد: یک دستگاه پراید نیز در کیلومتر ۶۵ اتوبان قم – کاشان واژگون شد که بر اثر این حادثه یک نفر به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ادامه داد: در این حادثه چهار نفر مجروح شدند که با حضور پرسنل اورژانس ۱۱۵ در محل سانحه و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی مجروحان به مرکز درمانی نکویی منتقل شدند.

وی واژگونی پژو پرشیا در جاده سلفچگان – نیزار را از دیگر حوادث شاخص روز گذشته ذکر کرد و گفت: بر اثر این حادثه چهار نفر به شدت مجروح شدند که با دو آمبولانس مرکز فوریت‌های پزشکی به مراکز درمانی قم منتقل شدند.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.