واژگونی مرگبار اتوبوس مسافربری در آذربایجان‌شرقی

۲۲ آبان ،

Crash_bus_211109.jpg

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و سریعت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی از واژگونی اتوبوس مسافربری در جاده آذرشهر- عجب شیر و مرگ یک تن از ۱۲ سرنشین این اتوبوس خبرداد و گفت: ۱۰ سرنشین این اتوبوس زخمی شدند.

حبیب حسین‌قلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، در این باره گفت: با اعلام گزارش تفسیری وقوع این سانحه به اپراتور مرکز مدیریت حوادث و سریعت‌های پزشکی استان، آمبولانس‌های آذرشهر، ممقان، شیرامین، گوگان و عجب‌شیر به محل اتفاق اعزام و ۱۰ مصدوم سانحه را به بیمارستان آذرشهر منتقل کردند.

وی با بیان اینکه سه مصدوم سانحه به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز منتقل شده‌اند، گفت: وضعیت عمومی یکی از مصدومان این سانحه چندان رضایت‌بخش نیست.

حسین‌قلی‌زاده با اشاره به برخورد آردی و پژو در ۳۰ کیلومتری جاده میانه تبریز در ساعت ۱۲:۱۵ امروز گفت: این سانحه پنج مصدوم بر جای گذاشت که توسط آمبولانس‌های قافلانکوه و میانه به بیمارستان میانه منتقل شدند.

وی همچنین از برخورد یک دستگاه پژو و تریلی در ساعت ۱۸:۳۰ عصر روز قبل در جاده آذرشهر تبریز خبرداد و گفت: تنها مصدوم این سانحه بعد از انجام اقدامات احیایی توسط تکنیسین‌های سریعت‌های پزشکی پایگاه آذرشهر به بیمارستان آذرشهر منتقل شد، اما به سبب شدت جراحات وارده در بیمارستان این شهر جان سپرد.

حسینقلی‌زاده همچنین با اشاره به برخورد یک دستگاه پراید و پیکان در جاده سرچم اردبیل در ساعت ۱۹:۵۰ روز قبل گفت: ۶ مصدوم این سانحه نیز توسط آمبولانس‌های پایگاه‌های ۱ و ۲ میانه به بیمارستان میانه منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و سریعت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی گفت: بستن کمربند ایمنی و رعایت سرعت مطمئنه، از افزایش تلفات جانی در تصادفات جاده جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.