واژگونی پراید جان دو کودک را گرفت

واژگونی پراید جان دو کودک را گرفت

عصر خودرو : مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از مرگ دو کودک در حادثه واژگونی یک دستگاه سواری پراید خبر داد.

به نقل از ایسنا حسن عباسی  با اعلام خبر تصادف یک دستگاه خودروی سواری پراید در جاده خاوران به سمت پاکدشت گفت: در ساعت ۲۱:۳۵ شب گذشته تکنیسین‌های اورژانس از طریق دریافت پیامی از مرکز امدادی ۱۱۵ در جریان وقوع حادثه‌ای قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه تکنیسین‌های اورژانس با حضور در صحنه حادثه با پیکر نیمه جان هفت زن و کودک روبرو شدند گفت: پراید پس از انحراف از جاده دچار واژگونی شده بود که در اثر این حادثه دو کودک در محل جان باختند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با بیان اینکه یکی از زنان پس از انتقال به بیمارستان هفت تیر جان خود را از دست داده است گفت: مابقی مصدومان توسط سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان هفت تیر منتقل شده‌اند.

عباسی همچنین از برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ به ساختمانی در خیابان دماوند محدوده ایستگاه فرودگاه اشاره کرد و گفت: این حادثه که در ساعت ۴۵ دقیقه بامداد امروز رخ داد موجب کشته‌شدن یک تن و مجروحیت سه تن دیگر شد.

وی با بیان اینکه حال یکی از مصدومان این حادثه وخیم گزارش شده است گفت: بررسی‌ها نشان داد که خودروی سواری ۲۰۶ به دلیل سرعت زیاد از خیابان منحرف و به ساختمان برخورد کرد.

چهارشنبه ۴ مرداد   ۱۱:۱۹


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.