واژگون شدن کالسکه دختر شایسته آمریکا خبرساز شد

واژگون شدن کالسکه در جشنواره ای در ایالت ایندیانا امریکا باعث زخمی شدن ۵ تن از جمله ملکه زیبایی این منطقه شد.به گزارش پارس ناز این کالسکه زیبا که توسط ۵ اسب کشیده میشد در حالی واژگون شد که ملکه زیبایی ایالت ایندیانا امریکا به همراه ۴ تن دیگر در این سانحه زخمی شدند.

www.parsnaz.ir - واژگون شدن کالسکه دختر شایسته آمریکا خبرساز شد
اریکا بورگات دختر شایسته سال ۲۰۱۲ این ایالت است که در این حادثه خوشبختانه آسیب جدی ندیده است.این دختر ۲۰ ساله که اکنون دانشجوی یکی از دانشگاه های این ایالت است درحرفه مدلینگ فعالیت دارد و بلافاصله بعد از سانحه توسط گروه امداد نجات پیدا کرده و اگرچه جراحات سطحی داشت سریعا به بیمارستان منتقل شد.
www.parsnaz.ir - واژگون شدن کالسکه دختر شایسته آمریکا خبرساز شد


این تصادف باعث شده است وی مدتی نتواند سرکارش حاضر شود و این مسئله هواداران او را نگران کرده است. وی در صحفه رسمی فیس بوکش نوشته است حالش خوب است و به زودی سرکارش حاضر خواهد شد.

www.parsnaz.ir - واژگون شدن کالسکه دختر شایسته آمریکا خبرساز شد


تنها کسی که در این سانحه آسیبی ندیده است راننده کالسکه است که مدت ۲۰ سال است به این شغل مشغول است و میگوید ناگهان کنترل اسب ها را از دست داد و این اتفاق رقم خورد.ناگفته نماند ۳ سال گذشته نیز در حادثه ای مشابه در این جشنواره که به صورت سالانه برگزار میشود ۷ نفر کشته و ۵۰ تن زخمی شدند.

  انتخاب زیباترین زن دنیا در ۷۰ سال قبل + عکس
  عکس های شرمینه تهرانی زیباترین دختر اروپا در سال ۲۰۰۵
 این دختر زیبا مجبور است مثل زن های بزرگسال آرایش کند
  عکس های دیدنی از زنان معروف هالیوود قبل و بعد آرایش (۳)


پارس ناز بزرگترین مرجع سایت تفریحی و سرگرمی فارسی زبانان جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.