واکنش‌به شعارپرسپولیسی‌ها علیه فتح‌الله‌زاده

۲۴م دیماه ،

ممتازنیوز: قائم مقام باشگاه استقلال گفت: شعارهایی که هواداران پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال می‌دهند به طور حتم خطی است و امیدوارم پرسپولیسی‌ها با این رویه برخورد کنند.

به گزارش پایگاه اینترنتی رسمی باشگاه استقلال، علی نظری جویباری دربارهٔ اتفاقات رخ داده روی سکوها در بازی‌های اخیر پرسپولیس عنوان کرد: من به عنوان فردی که ۲۰ سال است در فضای مدیریتی فعالیت دارم و سال‌ها قبل از آن به عنوان هوادار استقلال به استادیوم می‌رفتم، هرگز چنین اتفاقاتی را به یاد ندارم. فکر می‌کنم الان چند هفته‌ای می گردد که متاسفانه در اقدامی که به نظر می‌رسد هرگز خودجوش نیست، در بعضی سکوهای ورزشگاه آزادی و یا در تمرین تیم پرسپولیس به مدیرعامل باشگاه استقلال توهین می‌شود.

وی ادامه داد: در سال‌های قبل مانند همیشه میان دو باشگاه رقابت وجود داشت اما این رقابت هرگز سبب نشد تا خدای ناکرده حرمت‌ها از بین برود. شاهدش در همه این سال‌ها مدیران مدبری نظیر آقایان عابدینی، غمخوار،کاشانی، انصاری‌فرد و بقیه دوستان می باشند. سوال من این است که چرا وقتی مهدی هاشمی نسب با آن سر و صدا از پرسپولیس به استقلال پیوست، احدی به مدیرعامل وقت استقلال که در آن زمان هم فتح‌الله‌زاده بود توهینی نکرد؟ من این را خودم به عینه دیده‌ام که هواداران پرسپولیس چقدر به مدیرعامل باشگاه استقلال لطف دارند و همواره او را مورد محبت خود قرار می‌دهند. پس این اتفاقات به طور حتم خطی است و من امیدوارم باشگاه پرسپولیس با این رویه برخورد کند و در جهت سالم سازی سکوها گام بردارد.

نظری دربارهٔ اظهارنظر مدیرعامل پرسپولیس که گفته بود هواداران استقلال را می بخشد، عنوان کرد: شک نکنید مدیرعامل استقلال هم آن عده قلیل هواداران پرسپولیس را می‌بخشد. حتما هم از دوستان عزیزم در باشگاه پرسپولیس می‌خواهیم این مسائل را مدیریت کنند تا دیگر شاهد بروز چنین اتفاقاتی نباشیم. به هر حال هوادار استقلال وقتی می‌بیند به مدیرش چند هفته توهین می‌شود، ناراحت خواهد شد و عکس العمل نشان می‌دهد. هر چند قطعا هرگونه توهینی مورد تایید ما نخواهد بود اما به طور حتم باید دنبال سبب ماجرا بود و کاری نکرد که این مسائل ادامه پیدا کند.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.