واکنش‌دفتر آیت‌الله طاهری‌ به‌ حواشی مراسم تشییع جنازه

۱۵خردادماه،

در بیانیه دفتر آیت الله طاهری آمده است: آنچه در مراسم تشیع توسط جمع محدودی اتفاق افتاد، بی احترامی به وصیت آن بزرگوار و برخلاف رضایت آن مرحوم و سبب تاسف و تاثر شد .

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، دفتر آیت الله طاهری با انتشار یافتن بیانیه ای دربارهٔ اتفاقاتی که در مراسم تشییع پیکر آیت الله طاهری افتاد، توضیحاتی را ارائه کرد.

در این بیانیه آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

در پی ارتحال فقیه مجاهد و متقی بقیه السلف صالح حضرت آیت الله سید جلال الدین طاهری(طابفراه) مردم شریف و بزرگوار اصفهان و ارادتمندان حضرت امام خمینی (قدس سره الشریف) و شخصیت های برجسته نظام و حوزه خصوصا مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) با پیام خودشان و همچنین با اظهار هم دردی و شرکت در مراسم تشیع ، وفاداری خود را به ارزشهای الهی و انقلابی خط نورانی امام خمینی (ره) اظهار کردند.

ما ضمن تسلیت عزای همیشگی ۱۵ خرداد مراتب تشکر و تقدیر خود را از این همه بزرگواری اعلام نموده و با توجه به مراسم تجلیل و ترحیم حضرت آیت الله طاهری که امروز ۱۵ خرداد از ساعت ۹ الی ۱۲ در مسجد سید اصفهان برگزار می گردد، بنا بر وصیت ایشان مبنی بر حفظ آرامش و پرهیز از هر کاری که مایع زحمت و آزار مردم باشد از همه عزیزان شرکت کننده اکیدا انتظار داریم آرامش مراسم را مد نظر داشته و از هر گونه شعاری که سبب دو دستگی و در نتیجه سبب اذیت و آزار مردم شود به شدت اهتراز نمایند.

آنچه در مراسم تشیع توسط جمع محدودی اتفاق افتاد بی احترامی به وصیت آن بزرگوار و بر خلاف رضایت ایشان بود و مایع تاسف و تاثر گردید .

لازم به یادآوری است، احتمال می رود عناصر فرصت طلبی که از ما نیستند برای بر هم زدن مراسم به شعارهای ساختار شکن و نامناسب مبادرت کنند که مردم عزیز ما باید مراقب باشند.

در پایان از همکاری و مساعدت همه مسئولان کشوری و استانی که ما را در انجام دادن این مراسم مساعدت کرده و می کنند، سپاسگزاریم.

دفتر آیت الله طاهری و ستاد برگزاری مراسم

در مراسم تشییع آیت الله طاهری که روز قبل برگزار شد، عده ای عناصر فرصت طلب با شعارهای انحرافی سعی در بر هم زدن آرامش جامعه و مراسم داشتند.

منبع : تسنیم


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.