واکنش اصلاح‌طلبان با ادعای دموکراسی کاملا مغایر است/ شورای شهر اعتماد مردم را سلب نکند

فروردین ۱۴۰۳

عضو حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه انتظارات شورای شهر اصلاح‌طلبان با ادعای دموکراسی و آزادی کاملا مغایرت دارد، گفت: کسانی که منافع حزبی را به منافع ملی ترجیح می‌دهند قطعا مورد اعتماد مردم نیستند.

“حمیدرضا ترقی” در گفتگو با خبرنگار احزاب ممتاز نیوز، با اشاره به واکنش اصلاح‌طلبان نسبت به دو عضو این جناح در جریان انتخابات شهردار تهران، گفت: انتظار اصلاح‌طلبان از رای تشکیلاتی دادن برای مصالح ملی انتظار بی‌جایی است و خلاف منافع ملی کشور است.  
 
وی ادامه داد: کسانی که منافع حزبی را به منافع ملی ترجیح می‌دهند قطعا مورد اعتماد مردم نیستند و به نظر می‌رسد اصلاح‌طلبان دچار غرور و خودباوری بیش از حدی شده‌اند.  
 
عضو حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه رای مردم به اعضای شورای شهر به خاطر شخصیت اجتماعی و شناخت آنها بود، تصریح کرد: مردم تصور می‌کنند رای‌آوری نمایندگان اصلاح‌طلبی که در شورای اسلامی شهر تهران کاندیدا بودند به خاطر عضویت و وابستگی حزبی آنها است نه روحیه خدمت.  
 
ترقی اظهار داشت: رای‌آوری اعضای شورای شهر به سبب عضویت حزبی وجهه خوبی ندارد، این نوع انتظارات با ادعای دموکراسی و آزادی کاملا مغایرت دارد و این نشان می‌دهد اگر اصلاح‌طلبان به قدرت برسند حتی آزادی اعضا و طرفداران‌شان را سلب کنند.  
 
وی با بیان اینکه استبداد حزبی و سیاسی بیشتر در احزاب چپ، کمونیست و مارکسیست دیده می‌شود بیان داشت: استبداد حزبی حتی در احزاب غرب نیز دیده نشده حتی اسلام نیز ولایت حزبی را نپذیرفته و اعتقاد  دارد انسان‌ها باید براساس تکلیف و رضای خدا عمل کنند.  
 
عضو موتلفه اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم این واکنش‌ها نسبت به خانم راستگو از روی  احساس غیرتشکیلاتی باشد و اگر این واقعیت وجود داشته باشد که تصمیم‌شان حزبی است وجهه حزب اسلامی کار در بین آحاد مردم منفی خواهد شد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.