واکنش باشگاه پرسپولیس به استعفای ژوزه

۲ م دیماه ،

مشاور حقوقی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: به سبب ترک بدون اطلاع محل اقامت و نقض بندهای قرارداد از ژوزه به فیفا شکایت می‌کنیم.

به گزارش ممتازنیوز، مصطفی شکری در گفت‌وگو با فارس در خصوص مانوئل ژوزه که گفته می‌شود ایران را ترک کرده است اظهار داشت: آقای مانوئل امروز طی نامه‌ای به ما اعلام کردند که قراردادشان را می‌خواهند فسخ کنند و حتی هتل محل اقامتشان را به جای نامعلومی ترک کرده‌اند که ما پیگیر این هستیم که آیا ایشان از ایران رفته یا خیر؟!

وی افزود:‌ اما با توجه به اینکه ژوزه بندهای قرارداد خود با پرسپولیس را نقض کرده، از ایشان به فیفا شکایت خواهیم کرد تا طبق مستنداتی که داریم و با توجه به اینکه بارها مدیرعامل باشگاه و اینجانب اعلام کرده که ایشان همچنان سرمربی تیم است اما ایشان بدون هیچ اطلاعی به ما به جای نامعلومی رفته که شاید خارج از ایران باشد.

مشاور حقوقی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با توجه به استعفا ژوزه آیا وی می تواند به فیفا شکایت کند، چون خودش با این استعفا کناره گیری خود را اعلام کرده، گفت:هر کسی می تواند برای خواسته اش شکایت کند، اما ژوزه با کوتاه ترین زمان ممکن و با کسب نتایج بد و بدون رضایت نهایی مسئولان باشگاه پرسپولیس محل اقامتش را ترک کرده است، بنابراین موضعش در این زمینه بسیار ضعیف است. احتمال دارد که مانوئل پیگیر پرونده خود در فیفا باشد، اما حق با ما است.

شکری در پاسخ به سوالی که آیا رفتن او برای باشگاه خطری ندارد نیز گفت: خوشبختانه مستنداتی در این باره داریم که خیال‌مان راحت است. ایشان بالاخره نتایج ضعیفی در پرسپولیس گرفته و با توجه به نقض قراردادش باید پاسخگوی ما باشد. مطمئن باشید اگر قرار باشد پای ما به فیفا باز شود محکم این کار را خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد تا حق باشگاه پرسپولیس حتی برای یک ذره پایمال شود. ما مستندات خود را با تمام اظهار‌نظر‌ها جمع‌آوری کردیم و باید ببینیم انشاءالله در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.