واکنش باقری لنکرانی به عزل وحیددستجردی

۸ م دیماه ،
ممتاز نیوز: این تجربه تلخ سبب هدر رفتن وقت خدمتگزاری است واکنش باقری لنکرانی به عزل وحیددستجردی لنکرانی در واکنش به عزل وزیر بهداشت گفت: از دست اندرکاران نظام سلامت استدعا دارم این ایام سخت و بحرانی را ، درگیر خرده گیری بر گذشتگان نکرده و با تشریک مساعی رفع مشکلات مردم را وجه همت خود قرار دهند.
به گزارش ممتاز نیوز به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛کامران باقری لنکرانی وزیر سابق بهداشت در دولت نهم در پی عزل مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت دولت دهم، متنی در اختیار خبرگزاری ها قرار داد:

 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
پایان مسئولیت هر مسئولی واکنش های متفاوتی را بر می انگیزاند. در این بین گروهی با ریز بینی به دنبال نقاط ضعف احتمالی مسئول قبلی می گردند و در این خصوص وقت ها صرف می کنند و تلاش ها به پا می دارند. جمعی را به بهانه وابستگی به مسئول قبلی مواخذه یا برکنار می کنند ،هر آنچه شده را با دیده منفی کنار می گذارند و دنبال طرح های نو و پر سرو صدا می گردند که حتما غیر از کار های گذشتگان باشد.
 
این رویه در بسیاری از تغییر و تحولات قبل از جمله در ماههای پایانی سال ۸۸ و پس از آن فرصت های مهمی را از نظام سلامت گرفت. تکرار این تجربه تلخ چیزی جز هدر رفت وقت خدمتگزاری به ارمغان نمی آورد. هر سازمانی به حافظه سازمانی خود پویا و ماندگار می ماند. هر چند تغییر مدیریتی در ماهها آخر عمر دولت را چندان مناسب نمی بینم ولی همه باید طبق قانون به انتخاب و رای رییس جمهوری محترم ، احترام بگذاریم .

 
اکنون که چنین شده از همه مصادر امور و همه دست اندرکاران نظام سلامت استدعا دارم این ایام سخت و بحرانی را ، درگیر خرده گیری برگذشتگان نکرده بلکه با تشریک مساعی و به میدان آوردن همه توان و ظرفیت مدیریتی و اجرایی نظام سلامت رفع مشکلات مردم و درمان بیماری های نظام سلامت را وجه همت خود قرار دهند.

 
امروز نیروهای مومن و متعهد فراوانی در این عرصه حضور دارند که می توانند پشتوانه حرکتی رو به جلو و بالنده برای اعتلای سلامت مردم خوب میهن اسلامی مان باشند و تجربه ای موفق از خدمتگزاری بی مزد و منت را به ظهور برسانند .
 
 ان شالله سرپرست محترم وزارت در این مسئولیت موفق باشند و خدا متعال پاداش زحمات وزیر محترم قبلی را نیز به احسن وجه اعطا فرماید.

منبع: ممتاز نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.