واکنش بنیتس به شعارهای هواداران علیه خود در چلسی

۰۶م آذر ،

914544-15210393-640-360.jpg

سرمربی تازه چلسی پس از تساوی تیمش برابر منچسترسیتی در نشست خبری گفت که به شعارهای منفی هواداران علیه خود توجهی نکرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رافائل بنیتس سرمربی سابق لیورپول در اولین آزمون خود در چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج در حالی برابر منچسترسیتی با تساوی بدون گل متوقف شد که در طول ۹۰ دقیقه با واکنش شدید هواداران علیه خود روبرو شد طوری که هواداران چلسی در طول ۹۰ دقیقه با سر دادن شعارها و تشویق دی ماتئو، سرمربی سابق این تیم و در دست داشتن دست نوشته‌هایی خواهان جدایی بنیتس از چلسی بودند.

رافائل بنیتس در کنفرانس مطبوعاتی خود به طعنه گفت: شاید به خاطر پرروگیری من باشد که شعارهای هواداران را نشنیدم و تمام تمرکزم روی زمین بود و توجهی به هواداران نداشتم. مساله مهم برای من تیم است و تمرکزم را بر روی تیمم گذاشته بودم.

بنیتس دربارهٔ اولین بازی خود پس از بازگشت به لیگ برتر نیز گفت: بازی سختی بود، برابر یک تیم خوب. دو تیم شانس مسلمی برای گلزنی نداشتند. نتیجه‌ ایده‌آلی برای ما نیست، اما از این که دروازه‌مان‌ را بسته نگه داشتیم و روحیه جنگندگی خود را در زمین پیاده کردیم، خوشحالم.

در ادامه خبرنگاران مجددا از بنیتس دربارهٔ واکنش او در خصوص خواسته هواداران سوال کردند و بنیتس اعتراف کرد: برای من این رفتار هواداران تعجب برانگیز نبود و مساله مهمی هم نیست. شاید برای شما خبرنگاران مهم باشد.

خبرنگاری همچنین در خصوص دست نوشته هواداران با این مضمون که «رافائل گمشو»، از بنیتس پرسید که سرمربی چلسی جواب داد: دست نوشته چیز مهمی نیست. برای نوشتن یک دست نوشته به چند نفر نیاز است؟ فقط یک نفر و دو نفر آن را بلند می‌کنند. اگر ما بازی‌هایمان را با پیروزی پشت سر بگذاریم، آنها نیز به ما می‌پیوندند و پشت ما خواهند بود. اگر چه این طریق حمایت کردن از تیم را اصلا تایید نمی‌کنم و امیدوارم شاهد چنین رفتارهایی در بازی‌های آینده‌مان نباشیم.

در پایان بنیتس دربارهٔ ادامه روند ناکامی گلزنی فرناندو تورس نیز گفت: همه تیم به فرناندو کمک می‌کنند تا شرایط خود را بازیابد و پایش به گلزنی باز شود. مهاجم هیچ وقت به خودی خود گلزنی نمی‌کند تا وقتی که هم تیمی‌هایش به او کمک کنند بنابراین ما در صدد ایجاد شانس‌های بهتری برای او در زمین مسابقه هستیم تا تورس هنر گلزنی خود را نشان دهد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.