واکنش به احتمال اخلال در برگزاری انتخابات

۳۱اردیبهشت،

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان این که هیچ اتفاقی در روند انتخابات نخواهد افتاد و بر اساس ساز و کار قانونی به خوبی پیش خواهیم رفت گفت: هیچکس نمی تواند خللی در روند انتخابات ایجاد کند.

ممتازنیوز:  رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان این که هیچ اتفاقی در روند انتخابات نخواهد افتاد و بر اساس ساز و کار قانونی به خوبی پیش خواهیم رفت گفت: هیچکس نمی تواند خللی در روند انتخابات ایجاد کند.

علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه همه کاندیداها انتخابات ریاست جمهوری قبل از ثبت نام و بعد از آن اعلام کردند که حتماً به نظر شورای نگهبان تمکین خواهند کرد گفت: فکر نمی کنم کسی پیدا شود که در افکار عمومی حرفی غیر از این را زده باشد.

بروجردی در پاسخ به این سوال که فکر می کنید واکنش احمدی نژاد به رد صلاحیت مشایی چه خواهد بود، گفت: فکر نمی کنم رئیس جمهور در این خصوص بخواهد دست به اقدام غیرقانونی بزند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: نظر شورای نگهبان نظری است که همه اعلام کردند در مقابل آن تمکین خواهند کرد. حتی آقای مشایی هم در مصاحبه ای اظهار داشت اگر رد صلاحیت شوم از مجاری قانونی اقدام خواهم کرد و کار دیگری انجام نمی دهم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر شایعاتی در خصوص برکناری وزیر کشور در آستانه انتخابات تاکید کرد: هیچ اتفاقی در روند انتخابات نخواهد افتاد و بر اساس ساز و کار قانونی روند انتخابات به خوبی پیش خواهد رفت.

بروجردی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار این حماسه ملی را رقم خواهد زد و هیچکس نمی تواند هیچ خللی در روند انتخابات ایجاد کند.

وی همچنین یادآور شد فعلاً نیازی به گمانه زنی در خصوص رفتار رئیس جمهور نیست چرا که وی فعلاً  مشغول سفرها است.

بروجردی در پاسخ به  این سوال که آیا کمیسیون امنیت ملی در خصوص این ایام و حوادث احتمالی قبل و بعد از انتخابات جلسه ای داشته و یا خواهد داشت گفت:  این کمیسیون از قبل با حضور کسانی که مسئولیت امنیت انتخابات را بر عهده دارند جلساتی را برگزار کرده و اگر ضرورتی ایجاد شود مجدداً جلسه خواهیم داشت که فعلاً ضرورتی احساس نمی شود.

خبرگزاری مهر


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.