واکنش تند رییس انجمن IFBB به صحبت‌های آشتیانی

۳۱فروردین۱۳،

backbiceps_a.jpg

پس از این که سرپرست فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی اعلام کرد نایب رییس آسیا شده و فعالیت انجمن IFBB در ایران غیر قانونی است، رییس انجمن IFBB اعلام کرد که این نایب رییس افتخاری است و به نام آشتیانی نیست!

امید امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: در انتخابات AFBF که هفته‌ قبل برگزار شد من برای نایب رییسی کاندیدا شدم و IFBB به خاطر چهار سال تلاش‌های من این پست تشریفاتی را به ایران داد، ولی قرار شد این نایب رییسی به نام هیچ شخصی نباشد، بلکه به نام ایران باشد تا این که انتخابات فدراسیون ایران برگزار شود و هر کسی که رییس شد این پست به نام او و ایران ثبت شود.

وی افزود: آشتیانی سرپرست فدراسیون پرورش اندام ایران در این جلسه نامه‌ای از سوی کمیته ملی المپیک نشان داد که او رییس فدراسیون پرورش اندام ایران است! در حاشیه این جلسه ، نشستی با حضور رافائل ، رییس فدراسیون جهانی، شیخ عبدالله ، رییس کنفدراسیون آسیا، عادل فهیم، دستیار ارشد رافائل، سانجای موره ، دبیر کل فدراسیون جهانی، من و آشتیانی برگزار شد و قرار شد که فدراسیون پرورش اندام ایران و انجمن IFBB همکاری مشترکی با هم داشته باشند و تیم‌ها را به صورت مشترک اعزام کنند.

آشتیانی می‌گوید که پرورش اندام ایران به صورت رسمی زیر نظر IFBB فعالیت خواهد کرد. رییس انجمن IFBB در این رابطه گفت: اگر این حرف درست است، اگر می‌تواند تیمی را به مسابقات اعزام کند تا ببینیم که کدام یک را بیشتر قبول دارند. اولین مسابقه پیش‌رو مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان است که اگر می‌توانند خرداد ماه تیم را به این رقابت‌ها اعزام کنند.

وی ادامه داد: آشتیانی در مکاتباتی که با مسئولان IFBB داشته گفته که رییس فدراسیون پرورش اندام ایران است که این دروغ است و مجامع جهانی از او خواسته‌اند که نامه تایید این گفته را بیاورد. فدراسیون جهانی پرورش اندام IFBB هنوز هم من را به عنوان نماینده خود قبول دارد!

امیری با اشاره به این که آشتیانی در آسیا مشکل دارد و تعلیق است و برای فرار از این قضیه می‌خواهد به IFBB پناه ببرد، یادآور شد: اگر ادعاهای آشتیانی درست است، چرا تاییدیه هایی که فدراسیون‌های جهانی از او خواسته‌اند را ارائه نمی‌کند.

سرپرست فدراسیون پرورش اندام اعلام کرده که انجمن IFBB رسمیت ندارد و کارش غیر قانونی است. رییس انجمن IFBB در واکنش به این مساله به خبرنگار ایسنا گفت: اگر ما رسمیت نداریم پس چطور در این سال‌ها این همه اعزام داشته‌ایم. انجمن ما مورد تایید وزارت ورزش و جوانان است و نامه های تاییدیه فعالیت انجمن ما در اختیار وزارت ورزش و جوانان ، اداره ثبت و اداره اماکن هم قرار گرفته و هیچ مشکلی وجود ندارد!

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.