واکنش جباری به برخورد هواداران استقلال

فروردین ۱۴۰۳

مجتبی جباری پس از پیروزی دو بر یک سپاهان مقابل استقلال، عنوان کرد: بازی خوبی بود و دو تیم موقعیت‌های خوبی روی دروازه یکدیگر خلق کردند که سهم ما دو گل بود که توانستیم به برتری دست یابیم.


هابک تیم استقلال گفت:‌ هواداران استقلال از اینکه من را درک کردند، شرمنده کردند.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، به نقل از فارس، مجتبی جباری پس از پیروزی دو بر یک سپاهان مقابل استقلال، عنوان کرد: بازی خوبی بود و دو تیم موقعیت‌های خوبی روی دروازه یکدیگر خلق کردند که سهم ما دو گل بود که توانستیم به برتری دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه انتظار نداشته هواداران استقلال با او این برخورد را داشته باشند، خاطرنشان کرد: مهم‌تر از پیروزی ما این بود که من انتظار نداشتم هواداران اینگونه مرا درک کنند، به هرحال شرایطی به وجود آمد و نتوانستم در استقلال بمانم. من اصلا از پیروزی سپاهان خوشحال نیستم و از باخت استقلال ناراحتم اما از این خوشحالم که هواداران من را به خوبی درک کردند نه من بلکه همه مسئولین خوشحال می باشند.

هافبک سپاهان افزود: تماشاگران به نحو احسن مرا درک کردند و نشان دادند که به پیشکسوتان و بازیکنان خود احترام می‌گذارند حالا اگر هم اتفاقی افتاده و بازیکن از تیم جدا شده اما هواداران همچنان بازیکنان را دوست دارند.

وی دربارهٔ شعار اندکی از هواداران علیه او، تصریح کرد: ممکن است بعضی هواداران شعارهایی داده باشند اما اکثر تماشاگران سبب شدند تا این شعارها ادامه نداشته باشد، به هرحال بعضی تماشاگران از اینکه من در این تیم نماندم متعرض و ناراحت بودند اما من همه سعی‌ام را کردم شرایط مهیا نبود که در این تیم بمانم.

جباری در مورد اینکه بعضی هواداران اسکناس به او نشان می‌داند، خاطرنشان کرد: اکثر هواداران تشویق کردند هم‌اکنون مسائلی نبوده که من بخواهم به خاطر اتفاقات مالی از تیم جدا شوم. من از باشگاه استقلال طلب دارم که اگر ۱۰ درصد از طلبم را پرداخت می‌کردند همراه با قراردادم بیشتر از سپاهان می‌شد اما نتوانستم در این تیم بمانم.

وی در مورد فحاشی هواداران نسبت به داور، اظهار داشت: اصلا خوب نیست که بخواهیم به خاطر یک سوت و یا یک خطا نسبت به داور فحاشی کنیم اما تماشاگر است و احساسی می‌شود امیدوارم این اتفاق‌ها کمتر در ورزشگاه ایران بیفتد.

جباری در مورد اینکه با اتفاقاتی که در ورزشگاه افتاد چه زمانی قصد بازگشت به استقلال را دارد، یادآور شد: واقعا هواداران مرا شرمنده کردند، انتظار چنین برخوردی با آنها نداشتم آنها من را خوب درک کردند شاید من پیش از این تصمیماتی داشتم اما این بازی انگیزه من را برای بازگشت به استقلال بیشتر کرد. امیدوارم هرچه زودتر این استقلال رخ دهد.

هافبک استقلال در مورد اینکه دوست دارد به استقلال بازگردد، گفت:‌صددرصد اینطور است من ۹ سال در این تیم با غم‌ها و شادی‌ها همراه هواداران بودم من دوست دارم در استقلال بمانم اما شرایط فراهم نشد. من از رفتار تماشاگران متعجب بودم که من را اینگونه درک کردند از آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم هرچه زودتر به این تیم باز گردم.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.