واکنش جهانگیر الماسی به اتهام سرقت ادبی

۱۱اردیبهشت،

فیلم سینمایی “رنج و سرمستی” که اسفندماه سال قبل توسط مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به عنوان مجری طرح و محمد نشاط به عنوان تهیه‌کننده و جهانگیر الماسی در مقام کارگردان آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ فیلم سینمایی “رنج و سرمستی” که اسفندماه سال قبل توسط مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به عنوان مجری طرح و محمد نشاط به عنوان تهیه‌کننده و جهانگیر الماسی در مقام کارگردان آغاز به کار کرد.
 
چندی پیش صدیقه فیرزوی فیلمنامه‌نویس فیلم “یاسهای پنهان” با ارائه مدارکی، مدعی شد فیلمنامه “رنج و سرمستی” از فیلمنامه “یاسهای پنهان” وی کپی شده است.
 
در همین رابطه طی ادعاء خانم صدیقه فیروزی مبنی بر سرقت ادبی جهانگیر الماسی بازیگر مطرح سینما طی گفتگو اختصاصی ایشان با شریان در مورد این جنجال اخیر بحث شد.
 
جهانگیر الماسی: طبق ادعا این خانم ایشان اثر خود را در سال ۸۱ به ثبت رسانده اند و بستر قصه من از سال ۸۲ می باشد این خانم در سال ۸۱ چگونه می دانسته که امریکا در سال ۸۲ قرار است به ایران حمله کند؟ اگر کسی ۱سال قبل از این موضوع خبر داشته است ، حتما جاسوس آمریکا بوده و در لانه جاسوسی آمریکا فعالیت داشته است.
 
*به والله بنده ۳صفحه اول داستان این خانم را خواندم و به نظرم بچه گانه امد و دیگر تمایلی به خواندن ادامه آن نداشتم فکر می کنم این جنجال اخیر پشت پرده سیاسی دارد که به زودی آن را برای مردم بازگو می کنم.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.