واکنش دفتر هاشمی رفسنجانی به خبر انتصاب اعضای ستاد

۲۳اردیبهشت،

دفتر هاشمی رفسنجانی با صدور اطلاعیه‌ای، در واکنش به خبر انتصاب اعضای ستاد انتخاباتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی” گفت: گزینه‌های مختلفی برای تصدی مسئولیت ستاد انتخاباتی ایشان مطرح شده، ولی به هیچ‌وجه تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده و فرد یا اشخاص مشخصی برای این مسئولیت معرفی نشده‌اند.

دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با صدور اطلاعیه‌ای، به خبرها انتشار یافته مبنی بر “انتصاب اعضای ستاد انتخاباتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی” واکنش نشان داد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: پس از ثبت‌نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکنون، گزینه‌های مختلفی برای تصدی مسئولیت ستاد انتخاباتی ایشان مطرح شده، ولی به هیچ‌وجه تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده و فرد یا اشخاص مشخصی برای این مسئولیت معرفی نشده‌اند.

در بخش پایانی این بیانیه تاکید شده است: ضمناً دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بار دیگر از کلیه رسانه‌های همگانی تقاضا دارد خبرها مربوط به این حوزه را تنها از مبادی رسمی دفتر ایشان دریافت کنند و از درج خبرها دریافتی از سایر منابع غیررسمی اجتناب کرده و قبل از انتشار یافتن هرگونه خبری صحت و سقم آن را از دفتر ایشان جویا شوند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.