واکنش رئیس پلیس اماکن به تعطیلی بازار

دبیرکل جامعه اصناف و بازار با بیان اینکه بازاریان برای تامین امنیت مغازه های خود را بسته اند؛ از تحرکات برخی افراد ناشناس در بازار در چند روز اخیر خبر داد و گفت: یک عده عناصر ناشناس از بیرون از بازار درپی برهم زدن اوضاع بازار هستند.

خبرگزاری مهر: دبیرکل جامعه اصناف و بازار با بیان اینکه بازاریان برای تامین امنیت مغازه های خود را بسته اند؛ از تحرکات برخی افراد ناشناس در بازار در چند روز اخیر خبر داد و گفت: یک عده عناصر ناشناس از بیرون از بازار درپی برهم زدن اوضاع بازار هستند.

احمد کریمی اصفهانی درباره تعطیلی بازار تهران گفت: بازاریان برای حفظ امنیت بازار و اینکه اوضاع بهم نریزد ناچار شدند امروز مغازه های خود را ببندند.

وی ضمن تکذیب شایعات منتشر شده مبنی بر تجمع بازاریان در اعتراض به اوضاع اقتصادی کشور و افزایش قیمت ارز گفت: بازاریان تهران هیچ نوع تجمعی نکردند و تجمعات ربطی به بازار ندارد.

کریمی اصفهانی در پاسخ به این سوال که عناصری که از بیرون بازار این تجمع را برگزار کرده اند، از چه گروهی هستند، گفت: این گروه شناخته شده نیستند اما در چند روز اخیر تحرکاتی در بازار شروع شده بود و پیامک های ناشناسی به بازاریان ارسال می شد.

کریمی اصفهانی با تاکید بر اینکه به محض برقراری امنیت بازاریان کار خود را از سر خواهند گرفت، گفت: بازار فرش که من در آنجا هستم، باز است و بعد از اطمینان از برقراری امنیت بازاریان به کار خود ادامه خواهند داد.


بازار تعطیل نیست/ برخورد قانونی با اخلالگران بازار

رئیس پلیس اماکن عمومی گفت: بازار تهران تعطیل نیست و پلیس با صنوفی که برای اخلال مغازه های خود را تعطیل کرده اند بر اساس حکم قضایی برخورد می کند.

سرهنگ خلیل هلالی ظهر امروز در خصوص تعطیلی بخشی از بازار تهران گفت: همیشه جمعیت شناوری  در بازار حضور دارند . حضور چند نفر و تماشای اوضاع دلیل بر تجمع و تعطیلی نیست و خبری تاکنون در خصوص تعطیلی بازار نداشته ایم.

وی در خصوص برخورد با اخلالگران نظام اقتصادی گفت: بر اساس قانون هر واحد صنفی بر اساس نظر اتحادیه می تواند تا ۱۵ روز بسته باشد اما اگر فردی به منظور اخلال در نظام اقتصادی یک روز نیز مغازه خود را تعطیل کند مرتکب جرم شده و مرجع قضایی در صورت تشخیص اخلالگری با این افراد برخورد می کند.

رئیس پلیس اماکن نیروی انتظامی تصریح کرد: پلیس نیز بر اساس قانون و پس از صدور حکم قضایی واحد صنفی متخلف را پلمپ می کند.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.