واکنش رادان به توصیه احمدی نژاد به پلیس: منظور رییس جمهور با سازمان های دیگر بود/ برخورد با روزه‌خواران در ماه رمضان

به گزارش خبرآنلاین، این درحالی است که دیروز محمود احمدی نژاد گفت: “نیروی انتظامی به جای آنکه سینماها و رستورانها را ببندد باید به مردم حق انتخاب دهد. اگر مراسمها، آداب، رسوم، سنتها، غذاهای ایرانی و فرهنگ بومی و ملی ما در کتابهای دانش آموزان گنجانده شود، قطعا آنها حق انتخاب داشته و دیگر شاهد نخواهیم بود که نیروی انتظامی فلان سالن غذاخوری، سینما و یا مراسمهایی را ببندد.”

امروز اما سردار رادان در حاشیه اولین کارگاه آموزش راهبری تعالی‌ساز پلیس پیشگیری ناجا در جمع خبرنگاران گفت: به نظرم بخشی از فرمایشات رییس‌جمهور متوجه وظیفه ارگان‌هایی بوده که باید در این طرح‌ها حضور می‌داشتند.

او همچنین گفت: “نیروی انتظامی انتقادات را به گوش جان می‌شنود. ما در چرایی اجرای طرح‌ها بحثی نداریم اما در بحث اجرای ماموریت‌ها بحث‌هایی وجود دارد. نیروی انتظامی همواره به انتقادات توجه ویژه‌ای داشته است.خبرگزاری فارس: سردار رادان از برخورد ناجا با روزه‌خواران در ماه مبارک رمضان خبر داد.”
 

برخورد با روزه خواری در ماه رمضان
جانشین فرمانده ناجا همچنین درباره ماه رمضان و ممنوعیت خوردن و آشامیدن تا پیش از اذان مغرب گفت: ما در جامعه‌ای متدین و ملزم به انجام مباحث دینی زندگی می‌کنیم که خوشبختانه در ماه مبارک رمضان انواع جرایم در سطح کشور با کاهش چشمگیر روبرو می‌شود.

او گفت: وظیفه ناجا همراهی با مردمی است که می‌خواهند مراسمات مذهبی خود را برگزار کنند. پلیس امنیت مراسم‌های مردم را در این ماه مبارک تامین خواهد کرد.

رادان به برخورد پلیس با افرادی که تظاهر به روزه‌خواری می‌کنند گفت: ما براساس حکم حکومتی کار می‌کنیم و کسانی که در ملاء عام اقدام به خوردن و آشامیدن کنند با برخورد پلیس روبرو شده و اگر در خودرو اقدام به مصرف مواد غذایی کنند خودروی آنها توقیف و به مراجع غذایی معرفی می‌شوند.

رادان درباره ساماندهی اغذیه فروشی‌ها در ماه مبارک رمضان گفت: ما تلاش داریم در این ماه تمام نیازهای مردم مرتفع شود؛ این در شرایطی است که باید موضوعات و شئونات دینی مدنظر قرار گیرد.

۴۷۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.