واکنش رییس سندیکای جایگاه​داران سوخت به نصب سیستم هوشمند

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 واکنش رییس سندیکای جایگاه​داران سوخت به نصب سیستم هوشمند

واکنش رییس سندیکای جایگاه​داران سوخت به نصب سیستم هوشمند

ممتازنیوز: رییس سندیکای جایگاه داران کشور در واکنش به نصب و راه اندازی سیستم هوشمند در جایگاه های سوخت، گفت: این جایگاه ها هیچگونه دخالتی در نصب و راه اندازی و مدیریت این سیستم ندارند و مسئولیت همه این موارد برعهده شرکت پخش و پالایش است.

به گزارش ممتازنیوز، بیژن حاج محمدرضا روز چهارشنبه در نشست خبری ضمن تشریح نحوه نصب سیستم هوشمند، افزود: در ابتدای سال ۸۵ قرار بود این سیستم از انگلیس وارد شود که بعدها معلوم شد جنس چینی است که سندیکا هیچگونه مسئولیتی را در زمینه بکارگیری این سیستم قبول نکرد.
وی با بیان اینکه بعدها نیز نرم افزار کیف پول به این سیتسم افزوده شد، ادامه داد: از لحظه ورود این نرم افزار سیستم معیوب و غیر ایمن گردید و هرچه فریاد زدیم در نهایت نتیجه ای نگرفتیم و تنها محکوم شدیم.
رییس سندیکای جایگاه داران کشور اظهار داشت: این قبیل سیستم ها را در دنیا می توان به راحتی و در طول یک هفته تغییر داد ولی سیستم های موجود از سال ۸۶ نصب شده و در آن تغییری بوجود نیامده و به روزرسانی نشده است.
حاج محمدرضا با اشاره به اتهامات وارده به جایگاه داران، گفت: ارتباط نداشتن پوز با سرور، استفاده از کارت سوخته، کارت های توقیفی یا بازداشت شده و کارت های فاقد سهمیه از عمده موارد اتهامی این جایگاه هاست که نسبت به اتهامات وارده هیچگونه دخالتی ندارند.
به گزارش ایرنا، وی اظهار داشت: از ابتدای نصب این سیستم هوشمند از این اتهامات به عنوان خطا در تراکنش نام برده می شد ولی امروز به عنوان سوء استفاده مطرح و جرایم سنگین برای آن تعیین می شود.
حاج محمدرضا با اشاره به اینکه جایگاه داران دسترسی به عملکرد سیستم هوشمند ندارند، تصریح کرد: حاضریم هزینه های کارشناسی در زمینه آی.تی مورد نظر شرکت پخش وپالایش را متقبل شویم تا حقانیت ما معلوم شود.
وی با درخواست از رییس جمهوری برای رفع مشکل جایگاه داران، گفت: استفاده از توزیع سایر فرآورده ها در جایگاه ها، اجرای قانون حق العمل کاری جایگاه داران، جلوگیری از احداث بی رویه جایگاه ها و قانونی شدن قرارداد جایگاه داران و تعطیلی بی رویه آنها به دلیل بدهی از عمده مشکلات این صنف است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.