واکنش زینی زاده به پیشنهاد علی کریمی ازپرسپولیس

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: «جلالی آنقدر محاسن دارد که تا پای جان به پای او بایستیم.»

حمید زینی زاد

 

حمید زینی زاده دربارهٔ بحث پیشنهاد پرسپولیس به علی کریمی اظهار داشت: «این بحث هم برای به حاشیه بردن تیم است. مانند بحث اولتیماتوم دادن باشگاه به کادر فنی که نمی‌دانیم از کجا مطرح شد. به همین سبب باید حواس‌مان را بیشتر جمع کنیم و از بازیکنان خواسته‌ام که کمتر مصاحبه کنند. تراکتورسازی به آرامش نیاز دارد و ما هم با تمام قوا از تمام کادر فنی و بازیکنان حمایت کرده و به کار با آنها ادامه می‌دهیم.»

وی در خصوص عدم حمایت رسانه ها از تیمش گفت: «یک بحث رسانه‌ای طی ۳-۴ هفته قبل در تبریز به راه افتاده که آن را در برنامه‌هایی چون موج و یا گزارش بازی تراکتورسازی و سایپا شاهد بودیم. من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که رسانه رسمی شهر تبریز به جای حمایت از تیم شهر به این رویه روی آورده است.»

وی ادامه داد: «گزارشگر بازی از دقیقه ۳۰-۴۰ بازی قبلی ما وارد تجزیه، تحلیل شده و در تیم ما عزل و نصب می‌کند و گویا نهادی هم نیست که وظیفه این گزارشگران را ارزیابی و برکار آنها نظارت کند. همین موضوع سبب می‌شود که نوک پیکان حملات متوجه باشگاه و تیم شود و در اذهان عمومی به گونه‌ای نشان داده شود که گویا تراکتورسازی نتیجه نگرفته یا در قعر جدول قرار دارد.»

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: «همین موضوع است که به سکوها نیز منتقل می‌شود و راه چاره ما این است که با بعضی مسئولان تصمیم گیرنده در این زمینه جلسه بگذاریم تا مشکلات برطرف شود.»

زینی‌زاده افزود: «بحث دیگر نیز فضای روی سکوها است. توقعات از تیم بالا رفته و فشارها افزایش یافته، این در حالی است که تیم روند صعودی پیدا کرده و اطمینان داریم از این هفته به بعد نتایج خوب تیم ادامه خواهد داشت. تراکتورسازی در حال حاضر کمترین شکست و گل‌خورده را دارد و دیدار با صبا برای ما سکوی پرش خواهد بود تا تیم را به بالای جدول بازگرداند.»

وی با اعلام حمایت خود و هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی از کادر فنی و بازیکنان این تیم تصریح کرد: «جلالی آنقدر محاسن دارد که تا پای جان هم به پای او می‌ایستیم و از کادر فنی و بازیکنان حمایت خواهیم کرد.»

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در ادامه گفت: «گویا شعار “عیبی یوخ” را فراموش کرده‌ایم، وقتی بازیکن اشتباه می‌کند یا تیم شکست می‌خورد نیاز است که تماشاگران آنها را تشویق کنند نه زمانی که ۵ گل می‌زنند. از هواداران می‌خواهیم که در شرایط سخت پای کار بیایند و تیم را حمایت کنند. اطمینان داریم در دیدار مقابل صبا نیز هواداران تراکتورسازی در قم از تیم خود حمایت خواهند کرد.»

زینی‌زاده دربارهٔ بازی با صبا نیز اظهار داشت: «بی‌تردید هیچ تیمی برای باخت به میدان نمی آید. صبا در خانه خود بازی می‌کند و به دنبال ۳ امتیاز است اما تراکتورسازی هم آماده است و خوشبختانه در مقابل تیم‌هایی که بسته و دفاعی بازی نمی‌کنند، بازی جذاب‌تری انجام می‌دهد.»

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی دربارهٔ بحث‌هایی که پیرامون شفاف نبودن مسائل مالی این باشگاه مطرح می‌شود، تصریح کرد: «تمامی نهادهای قانونی مرتبط، سازمان لیگ و فدراسیون از جزئیات مسائل مالی و قراردادهای ما اطلاع دارند و آمادگی ارائه اسناد مالی خود به هر نهاد قانونی را داریم. البته اگر قرار به شفاف سازی مسائل مالی باشگاه‌ها و رسانه‌ای شدن آن باشد، تراکتورسازی در اولویت دهم قرار دارد.»

 

تسنیم

http://khanevarzesh.com |
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.