واکنش سازمان سینمایی به بیانیه اصناف خانه سینما

سخنگوی سازمان سینمایی اعلام کرد بیانیه‌ای که امروز منتشر شده حاوی نام‌ها و عناوینی است که هیچ کدام جایگاه قانونی ندارند.

به گزارش بی باک به نقل از فارس، در پی انتشار بیانیه اصناف سینمای ایران، «سعید رجبی فروتن» سخنگوی سازمان سینمایی توضیحاتی را درباره بیانیه منتشر شده به خبرگزاری‌ها ارائه داد.

متن کامل توضیحات سخنگوی سازمان سینمایی بدین شرح است:

بیانیه‌ای که امروز منتشر شده حاوی نام‌ها و عناوینی است که هیچ کدام جایگاه قانونی ندارند و بدیهی است هر تقاضا و طرح موضوعی تحت این عناوین نمی‌تواند مورد اعتنا باشد. آنچه که قابل تاکید می‌باشد، این است که سازمان سینمایی از هر اقدام و تصمیمی که بر تشکیل صنوف سینمایی قانونمند و دیگر تشکل‌های مرتبط وفق ضوابط و آیین‌نامه‌های موجود در وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی که زیر نظر هیئت رسیدگی به مراکز فرهنگی و هنری صورت پذیرد استقبال خواهد کرد

در خصوص تقاضایی که برا‌ی حضور نماینده وزارت ارشاد در شورای باز‌نویسی اساسنامه خانه سینما مطرح شده باید اضافه کرد آقای رئیس جمهور پیشنهاد‌های مختلفی ارائه داده‌اند که از آن میان حضور یک نماینده از طرف ایشان در این شورا جدی‌تربود ولی هنوز هیچ دستورالعمل قطعی از طرف ایشان به وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و سازمان سینمایی در خصوص شورای مذکور ابلاغ نشده است.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.