واکنش ستاد قالیباف به برنامه جنجالی BBC

۲۸اردیبهشت،

سخنگوی ستاد انتخاباتی محمد‌باقر قالیباف در واکنش به پخش بخشی از فایل صوتی سخنرانی قالیباف، گفت: این‌که شبکه بی‌بی‌سی خط تخریب نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را از قالیباف آغاز می‌کند، خود حاوی پیامی قابل توجه است.

ممتازنیوز: سخنگوی ستاد انتخاباتی محمد‌باقر قالیباف در واکنش به پخش بخشی از فایل صوتی سخنرانی قالیباف، گفت: این‌که شبکه بی‌بی‌سی خط تخریب نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را از قالیباف آغاز می‌کند، خود حاوی پیامی قابل توجه است. 

پرویز اسماعیلی، در واکنش به برنامه شبکه بی‌بی‌سی در تخریب قالیباف، گفت: پروژه تخریب قالیباف از مدتی قبل با پخش برنامه‌ای از صدای آمریکا آغاز شده بود و با توجه به روشن‌شدن تقریبی صحنه انتخابات، فاز تازه این عملیات روانی و تخریبی از سوی شبکه بی‌بی‌سی دنبال شد و این قابل پیش‌بینی بود. وی ادامه داد: سناریوی دشمنان تحمیل فضای تخریب و جنگ روانی به جای رقابت سالم در انتخابات است و نامزدهای محترم و ستادهای آن‌ها باید چنین اقداماتی را صراحتا محکوم و با این روش‌ها مرزبندی کنند. اسماعیلی گفت: نکته جالب این است که این شبکه ماهواره‌ای هیچ بهانه‌ای برای تخریب آقای قالیباف نظیر خدشه در مدیریت و کارآمدی و نیز محبوبیت عمومی ایشان پیدا نکرده و تلاش کرده است تا با تقطیع هدفمند بخش‌هایی از سخنان ایشان، وی را تخریب کند. 

حال آن‌که نگاه دقیق‌تری به اهداف پشت‌صحنه این برنامه نشان‌دهنده تلاش این شبکه برای تخریب نامزدهای دارای وجهه مردمی و کارآمد در آستانه انتخابات، تشدید منازعه بین نامزدها و تزریق تنش به فضای انتخاباتی است. وی ادامه داد: اتفاقا حتی آنچه پخش شده، اوج تدبیر و سیاستمداری هوشمندانه برای حفظ آرامش و امنیت محیط‌های دانشگاهی و دانشجویان در برابر بازی‌های اهل سیاست را نشان می‌دهد. ضمن این‌که بعد از حضور ایشان در فرماندهی نیروی انتظامی، مسئولان ارشد دولت اصلاحات و از جمله وزارت کشور وقت بارها از مدیریت هوشمندانه قالیباف از‌جمله در حفظ فضای آرام و با‌نشاط دانشگاه‌ها تقدیر کردند. 

سخنگوی ستاد قالیباف گفت: بهتر از همه ما، خود دانشجویان عزیز می‌دانند که در دوران مدیریت پلیس توسط قالیباف حتی یک گلوله در محیط دانشگاه‌ها شلیک نشد. دانشجویان به‌خوبی در خاطر دارند که سردار طلایی، رییس وقت پلیس تهران، به جای ورود به دانشگاه تهران، در خارج از دانشگاه با دانشجویان معترض به‌گونه‌ای صحبت کرد که همان‌ها برای وی کف زدند و دسته‌گل به گردنش انداختند و به‌ کلاس‌ها بازگشتند. 

روزنامه بهار


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.