واکنش سردار وحیدی به اظهارات اخیر وزیر دفاع فرانسه

۳۰اردیبهشت،

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات اخیر وزیر دفاع فرانسه مبنی بر اینکه “باید در ماه‌های آینده با وضع تحریم‌های تأثیرگذار فشار را بر ایران افزایش دهیم”، گفت: این اظهارات نشان داد خوی استعمارگری همچنان در سردمداران فرانسه باقی است.
سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی اظهار کرد: این اظهارات دو موضوع را آشکار کرد؛ اول اینکه نشان داد خوی استعمارگری همچنان در سردمداران فرانسه باقی است و این حقیقتاً جای تأسف دارد که کشوری که وارث انقلاب بزرگی مانند انقلاب فرانسه است، وارثان آن اینچنین از موضع استکباری و استعماری سخن بگویند. دوم اینکه با این اظهارات اعتراف کردند که تحریم‌ها تاکنون بی‌اثر و خنثی بوده که بدنبال تحریم‌های تأثیرگذار می باشند و نشان آشکاری از ناکارآمدی تحریم‌های آمریکا و غرب علیه ایران اسلامی است.
وی با تقبیح سیاستها و اقدامات غلط و وقیحانه فرانسه در حمایت علنی از تروریسم در سوریه، دخالت و جنگ‌افروزی‌های خانمان سوز در آفریقا و خاورمیانه، این اقدامات را نشانه بازگشت آنان به اقدامات قرون وسطایی دانست و افزود: وزیر دفاع فرانسه و سایر سردمداران این کشور بجای اینگونه اظهارات خصمانه و به نوعی ضد بشری بهتر است به دنبال رفع بحران‌ها و مشکلاتی باشند که امروز شهروندان فرانسوی را به شدت آزار می‌دهد.
وزیر دفاع خاطرنشان کرد: شاید اگر تنها گوشه‌ای از تحریم‌های اعمالی علیه ایران، علیه کشور فرانسه اعمال می‌شد، مردم آن کشور از خوردن نان، هم محروم می‌شدند، چراکه فرانسه با وجود اینکه با همه دنیا ارتباطات وسیع اقتصادی دارد امروز دچار بحران‌های شدید مالی – اقتصادی است که حاکمیت سردمداران فعلی را نیز به مخاطره انداخته است و البته این نشان دیگری از اقتدار و عظمت ملت بزرگ ایران در مقابله با فشارهای استکبار جهانی است.
سردار وحیدی در پایان تاکید کرد: ملت بزرگ ایران با وجود فشارها و تهدیدات دشمنان از حقوق مسلم خود عقب‌نشینی نخواهد کرد و به اصول و آرمان‌های خود وفادار و پایبند است.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.