واکنش شدید حوزه علمیه به سخنان قرضاوی

مرکز مدیریت حوزه های علمیه، اظهارت نسنجیده و توهین آمیز قرضاوی درباره ایران اسلامی را خدمت به صهیونیسم و آمریکای جنایتکار خواند.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه در بیانیه شدید الحنی به اظهارت نسنجیده و توهین آمیز رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان که ایران اسلامی را دشمن مسلمانان و اعراب خوانده بود، واکنش نشان داد و به وی توصیه کرد: به دامن اسلام و امت اسلامی برگشته و خود را از بند مادیات و دنیای فانی و وابستگان آن رها کند و از تفرقه بین امت اسلامی بپرهزد.

متن این بیانیه در پی می آید:

” بسم الله الرحمن الرحیم. اظهارت نسنجیده و توهین آمیز رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان که ایران اسلامی را دشمن مسلمانان و اعراب خوانده، یک بار دیگر تلاش وی را در خدمت به صهیونیسم و آمریکای جنایتکار آشکار ساخت. این اظهارات در زمانه ای که استکبار جهانی با بهره مندی از امکانات و حمایت شایان توجه برخی کشورهای عربی در پی تغییر چهره منطقه و شعله ور کردن جنگ مذهبی است در حالی بیان می شود که جمهوری اسلامی ایران، بر مبنای شریعت مقدس نبوی (ص) و اصول آرمانی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بر وحدت بین مسلمین تاکید کرده و در حمایت از پاره تن جهان اسلام فلسطین عزیز و جنبش های آزادیخواه و دفاع از حقوق مسلم خود، توطئه و تحریم های قدرت جهانی را به جان خریده است و هم چنان تحت رهبری رهبر فرزانه و حکیم خود، راه روشن خود را استوار می پیماید.

او گاه با اظهارات ضداسلامی خود فتنه ای را در عراق اسلامی به راه انداخت که منجر به ریخته شدن خون مسلمانان بسیاری شد و نیز گاهی در حمایت از فرعون مصر، قیام ملت مصر را نادیده گرفت، و این نمونه ای از بی شمار خطاهای نابخشودنی او است که هیچگاه از ذهن مسلمانان بیدار، پاک نخواهد شد.

حوزه های علمیه، ضمن محکوم نمودن اظهارات دشمن پسند آقای قرضاوی به وی نصیحت می کند، به دامن اسلام و امت اسلامی برگشته و خود را از بند مادیات و دنیای فانی و وابستگان آن رها کند و از تفرقه بین امت اسلامی بپرهزید. “

/۶۲۶۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.