واکنش شدید نامزد سوشا مکانی به رفتار مردم! +عکس

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران : خانمی که خود را نامزد فوتبالیست مطرح کشور معرفی کرده است در صفحه شخصی اش از رفتار مردم گلایه کرده و به شدت انتقاد کرده است.

ظاهرا دردسر های ایجاد شده برای یکی از فوتبالیست های کشور دست از سر وی بر نمی دارد و هر لحظه اتفاقات تازه ای در این خصوص منتشر می شود و حواشی این فوتبالیست را بیشتر از قبل می کند. چرا که در تازه ترین اتفاق مرتبط با سوشا مکانی خانمی که خود را نامزد سوشا مکانی معرفی کرده است در صفحه شخصی اش متنی را به اشتراک گذاشته که در آن از رفتار برخی مردم به شدت و با لحنی توهین آمیز گلایه کرده است.

متن این پیام که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود را در ادامه خواهید دید که البته بخشی از این پیام به جهت محتوای غیر قابل انتشار مخدوش شده است.

واکنش شدید نامزد سوشا مکانی به رفتار مردم! +عکس


باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. رضا:

    واقعا بعضی ا زمردم فرهنگشون تو جامعه جا نیوفتاده و در مورد مردم هزار تا فکر میکنن. شخصیت و رفتار هر کسی به خود شخص مربوط میشه نه اینکه عکس و فیلم مردمو تو دنیی مجازی بذارین و با احساسات دوتا جوان بازی کنن و رابطه خانوادگی شونو بهم بزنید واقعا تهنا جمله ای مه تو ذهنم هست اینه که واسه بعضیا خیلی خیلی متاسفم .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.