واکنش طنزآمیز کاربران خبرآنلاین به خبر ارزش املاک تام کروز / یارانه‌ها را کی می‌دهند؟

به گزارش خبرآنلاین، در این خبر آمد بود که این زوج به توافق اولیه رسیده‌اند عمارت ۳۵ میلیون دلاری که سال ۲۰۰۷ خریدند و مساحت آن بیش از ۱۰ هزار فوت مربع است و در بورلی هیلز واقع شده به کتی هلمز برسد.

 

از طرفی اشاره شده بود موضوع داغ اما چهار خانه دیگر کروز است، او دو تا از خانه‌ها را پیش از ازدواج با هلمز خریده و خیالش راحت است که آنها را برای خودش نگه می‌دارد. مشخصات این املاک از این قرار هستند؛ یکی واقع در منهتن است و ۱۵ میلیون دلار ارزش دارد و دیگری در هالیوودهیلز قرار گرفته و ۹٫۸ میلیون دلار می‌ارزد (کروز این ملک را سال ۲۰۰۵ خریده)، ملک دیگر در تلوراید کلورادو واقع شده و کروز آن را سال ۱۹۹۵ خریده و دیگری عمارتی ۹٫۴۷۷ فوت مربعی است که در مونته‌سیتو ایالت کالیفرنیا قرار دارد و گفته می‌شود این عمارت هم به هلمز می‌رسد.

 

در واکنش به این خبر کاربری بدون نام نوشته بود: «آخه چرا؟ ما پول نداریم ازدواج کنیم همه چیز گران است. مرغ اینجا کیلویی ۷۳۰۰ تومان است و آنجا که به پول ایران با دلار ۲۰۰۰ تومانی نهایت کیلویی ۴۰۰۰ تومان می‌شود! شما دیگر چرا؟!!»

 

علی، یکی از کاربران هم نوشته بود: «دلار چند است تو بازار استانبول آمریکا؟ می‌خواهم بدانم ۳۵ میلیون دلار چقدر می‌شود؟» و کاربری بدون نام جوابش را چنین داده بود: «۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیارد ریالللللللللللللللللللللللللللللللل».

 

اما شاید طنزآمیزترین واکنش به این خبر نوشته کاربر بدون نام دیگری بود: «بگو یارانه‌ها را کی می‌دهند می‌خواهیم برویم مرغ برای ماه رمضان بخریم.»

 

جدای از این دو کاربر نیز بر سر درست بودن قانون تقسیم اموال با هم بحث کوتاهی داشتند. هر دو کاربر بی نام بودند. اولی نوشته بود: «دیگر برای تام بیچاره چی باقی مانده؟ یکبار جانش هم بگیرد و دیگر خلاص! بیشتر به خاطر همین قانون به اصطلاح حمایت از زنان است که آنجا درست یا نادرست، مردان تن به ازدواج نمی‌دهند.» و دومی در جواب گفته بود: «اشتباه نکن دوست عزیز. این قانون هیچ ربطی به زن و مرد و جنسیت ندارد. قانون مساوات است. اگر زن هم اینقدر درآمد داشته باشد باید با مرد نصف کند. خیلی قانون خوبیه !!!»  اولی هم دوباره جواب داده بود: «اگر یکی خیلی پر تلاش بود و پول زیادی کسب کرد و دیگری از اول به فکر به جیب زدن و سواستفاده بود چطور؟ همیشه مساوات مترادف عدالت نیست.»

 

در این بین کاربری به نام سمند نیز نوشته بود: «به خدا من اگر اینقدر پول داشتم یک خانه و یک ماشین توپ برای خودم و خانواده می‌خریدم و یک سرمایه‌گذاری می‌کردم و باقیش را می‌بخشیدم به بچه‌های بی‌سرپرست. این همه خانه به چه دردی می‌‌خورد آخر.»

 

متن کامل خبر ارزش املاک تام کروز را می‌توانید اینجا بخوانید.

۵۷۲۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.