واکنش عسگراولادی به اخلالگری در مراسم سخنرانی رییس مجلس: عده ای می خواهند فضای عمومی کشور یک فضای نفرت، اختلاف، سوءظن و اتهام زنی باشد

۲۵ام بهمن ،

به گزارش خبرآنلاین، حبیب الله عسگر اولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری که در جلسه مشترک نمایندگان فراکسیون مجلس نهم و ادوار حزب مؤتلفه اسلامی سخن می گفت افزود: آمریکا در ایران با یک ملت طرف است. تهدیدها و تحریم‌ها هیچ اثری روی عزم ملت ایران برای رسیدن به پیشرفت و دستیابی به فناوری‌های نوین ندارد.
وی در این نشست به اتفاق تلخ استیضاح وزیرتعاون ، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و گفت: ما باید ادب و آداب تعامل قوا را رعایت کنیم و از بد اخلاقی پرهیز نمائیم.
اهم اظهارات دبیرکل جبهه پیروان را در ادامه می آید:
• امتحان مجلس امتحان سختی بود و باید مدبرانه در این باره عمل می نمود که هم عزت و شرف مجلس حفظ می شد و هم مورد رنجش مردم و مقام معظم رهبری نمی شد.
• دربارهٔ بهم زدن سخنرانی رئیس مجلس در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن قم، کسانیکه فرق بین یک مراسم ملی و یک میتینگ سیاسی را نمی دانند و مرتکب بد اخلاقی می شوند باید تبعات این کار خود را بپذیرند. قانون باید در مورد این اشخاص داوری کند. این عمل زشت مورد رنجش مراجع عظام تقلید بود و مصداق اختلاف افکنی که مورد نهی رهبری معظم انقلاب است.
• عده ای می خواهند فضای عمومی کشور یک فضای نفرت، اختلاف، سوءظن و اتهام زنی باشد. این یک رویکرد انحرافی است و دقیقاً در خط آمریکاست باید هوشیار باشیم.
• اگر یک ضلع گفتگو ادب و آداب را رعایت نمی کند به هیچ وجه مجوز نمی شود ما هم رعایت نکنیم ما باید در خط ولایت عمل کنیم مطمئن باشیم آسیب نمی بینیم.
• ما باید هوشیار و صبور باشیم، ما باید دست دشمن را بخوانیم و از پیمودن راهی که او ترسیم می کند پرهیز کنیم. عصبانیت، کینه توزی، و انتقام جویی نباید بر رفتار سیاسی ما سایه افکند محصول این فرایند بداخلاقی است. ما باید به ادب، قانون و اخلاق پایبند باشیم تا مردم بتوانند سره از نا سره را تشخیص دهند. چنانچه در قرآن کریم فرموده است “ولا تتبعوا خطوات الشیطان”
/۲۷۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.