واکنش عسگر اولادی به اظهارات اخیر احمدی نژاد: اجازه دهید مردم خودشان رییس جمهور آینده را انتخاب کنند

خبرگزاری آریا-نباید گذاشت که تصور شود آقای احمدی نژاد و دوستانشان می خواهند یک دوره دیگر بمانند.
حبیب الله عسگر اولادی رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهوری گفت:آقای رئیس جمهور، طبق قانون اساسی شما و دولت شما با همه تلاشها و توفیقات اش، دو دوره بیشتر نمی تواند بماند و دوره بعد به انتخاب مردم مربوط می شود.
وی تاکید کرد: آقای رئیس جمهور، آنچه می ماند خط نظام و اصولگرایی است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی وی که در جمع دبیران استانهای حزب موتلفه اسلامی سخن می گفت افزود: اگر به خاطر داشته باشید در دوره دوم ریاست جمهوری آیت الله هاشمی رفسنجانی ، برخی از کارگزاران می خواستند که در قانون ریاست جمهوری تجدید نظر شود که ایشان برای یک دوره دیگر بماند و در آن زمان نیز من موضع گیری مناسبی انجام دادم که قانون اساسی را نمی توان با احساسات و عواطف پیش برد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه گفت:اگر منظور ایشان این است که خط وی و دولت، خط نظام است و ادامه می یابد، این مساله می تواند درست باشد.نباید گذاشت که تصور شود آقای احمدی نژاد و دوستانشان می خواهند یک دوره دیگر بمانند.
وی افزود:دولت شما در طول مدت عمر خود کارهای بسیار خوبی انجام داده که این به خاطر پایبندی به اصول، آرمانها، انقلاب و ارزشهای انقلاب اسلامی بوده و با این اظهار نظر که می خواهید بمانید زیر سوال می رود.
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه بگذارید مردم برای دور بعد رئیس جمهور خود را انتخاب کنند اظهار داشت:برخی دوستان آقای احمدی نژاد نظر دارند که دولت وی ۸ سال نیست بلکه بیست سال ایشان می ماند و مردم در خصوص این اظهار نظر ها سوال دارند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجلاس اخیر غیر متعهد ها گفت:در این پیچ تند تاریخی که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند، سخنان ایشان نسخه ای برای این پیچ تند تاریخی است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.