واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی به افشاگری جدید احمدی نژاد

خبرگزاری آریا – نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم، با بیان اینکه رئیس جمهور، کم کاری‌هایش را به گردن مجلس می‌اندازد، گفت:رفتار ناعادلانه و حاشیه آفرین دولت مردم را اذیت می‌کند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، حسین ابراهیمی درباره اظهارات اخیر محمود احمدی نژاد در مشهد مقدس مبنی بر تلاش عده‌ای برای زیرسوال بردن طرح هدفمندی یارانه‌ها، گفت: بد اخلاقی‌هایی که متاسفانه مدتی است شدت پیدا کرده جامعه را به سمت موضوعات حاشیه‌ای سوق داده است.

رفتار ناعادلانه و حاشیه آفرین دولت مردم را اذیت می‌کند
نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه رفتار ناعادلانه و حاشیه آفرین دولت مردم را اذیت می‌کند، افزود: مردم می گویند مسئولینی که خود با یکدیگر کنار نمی آیند و مرتبا علیه هم موضع می گیرند چگونه می خواهد برای ما گره گشا باشند.
وی، با نگرانی از اینکه مردم مایوس از نزاع‌های دولت با مجلس باشند و امید به اصلاح وضع موجود را از دست بدهند ، گفت: اظهارات و مواضع تند و یکطرفه دولت علیه مجلس، مرا به یاد روزهای آخر عمر اصلاح طلبان می اندازد.
این عضو فراکسیون روحانیت مجلس هشتم،ادامه داد: متاسفانه در مجلس ششم نیز همین اتفاق افتاد، اصلاح طلبان علیه یکدیگر طوری موضع گرفتند که  منجر به حذف آنها از حاکمیت شد.

این رویه به حذف اصولگرایان از حاکمیت می انجامد
ابراهیمی، با بیان اینکه نگرانی از این موضوع که برخوردهای ناپسند و افراطی برخی‌ها منجر به حذف اصولگرایان از حاکمیت شود، وجود دارد، افزود: مردم از روش‌های دولت اصولگرا در بیان نظرات خود گله مند هستند.
وی، با تاکید بر اینکه هر دو قوه مقننه و مجریه جایگاه قانونی دارند و باید به انجام وظایف قانونی خود بپردازند، گفت: اختلافات باید در سایه تدبیر مقام معظم رهبری حل شود و ایشان هم  شورای حل اختلاف قوا را مسئول این منازعات دانسته‌اند، بنابراین نباید اختلافات را پشت تریبون هر شهری  فریاد زد و به توصیه‌های مقام معظم رهبری توجهی نداشت.

رئیس جمهور کم کاری‌ها را به گردن دولت می اندازد
این عضو فراکسیون روحانیت مجلس، ادامه داد: متاسفانه رویه دولت شده است که هر وقت نمی تواند کاری را درست انجام دهد فرافکنی می‌کند و کم کاری‌هایش را به گردن سایر قوا می اندازد.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم، ادامه داد: درحالی که به دور از شان رئیس قوه مجریه است که اظهاراتی به دور از حکمت، مصلحت و ملاحظات اجتماع داشته باشد و در شرایطی که گرانی مردم را فلج کرده است  این مواضع پنجه به صورت نظام است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.