واکنش علیخانی به شعار تعداد اندکی از حضار هنگام سخنرانی یادگار امام(ر‌ه)

قدرت​الله علیخانی در گفت​وگو با خبرآنلاین، با اعتقاد بر اینکه افراد اندکی هنگام سخنرانی یادگار امام(ره) صرفا برای تحت الشعاع قرار دادن شعارهایی که دیشب در مقابل رئیس جمهور داده شد، شعارهایی را مطرح کردند، افزود: شب گذشته هنگام سخنرانی آقای احمدی​نژاد جمع زیادی در حرم امام(ره) شعارهایی نظیر “این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده” و “مرگ بر ضد ولایت فقیه” سر دادند. {حاشیه های سخنرانی رئیس جمهور را اینجا بخوانید}.

وی با بیان اینکه در مراسم صبح امروز، فقط حدود ۲۰۰ نفر سازماندهی شده در همان گوشه صحن که سال​های قبل هم در آنجا این کار را می کردند، شعارهایی دادند، افزود: این عده اندک در حالی شعار می​دادند که توجه قالب مردم به سخنان حجت​الاسلام والمسلمین حاج سید حسن آقای خمینی بود. اینکه این افراد محدود موفق نشدند نظم مراسم را به هم بریزند و مردم حاضر در مراسم را با خود همراه کنند، نشان دهنده محبوبیت بیت امام (ره) است.

نماینده ادوار گذشته قزوین ادامه داد: اینکه در تمام طول سال، یک شخصیتی مورد تخریب قرار گیرد اما در نهایت در یک مراسم بزرگ، فقط این عده محدود اقدام به شعار دادن و هتاکی کنند، نشانه بیچارگی آن جمعیت اندک است.

به گفته وی، عدم هم صدایی مردم با این عده اندک، نشان​دهنده انزوای این جمعیت محدود و اینگونه طرز تفکراست. عظمت بیت امام(ره) آنقدر بزرگ است که این فضاسازی​ها نمی​تواند محبوبیت آن را تحت الشعاع قرار دهد. بی​توجهی مردم به این رفتارها، گویای این بود که در حضور این همه جمعیت و شخصیت های کشوری و لشگری و بخش زیادی از فضلای حوزه علمیه و خانواده​های شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف، چنین حرکاتی مذموم است و جامعه پذیرای چنین اقدامات مذمومی نیست.

علیخانی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نیز در سخنان خود از عظمت و جایگاه والای شخصیت امام(ره) یاد کردند، یادآور شد: پخش بخشی از سخنان حجت الاسلام والمسلمین سید حسن آقا در بخش خبری ساعت ۱۴ سیما نشان می داد که مساله شعار دادن​های این عده اندک نه تنها اصلا جدی نبوده، بلکه بی اهمیت بوده است. مضاف بر اینکه این موضوع برای مسئولان نظام قابل توجه نبوده که از سوی سیما سخنرانی یادگار امام(ره) پخش شده است. اما رسانه​هایی که یک اتفاق حاشیه​ای در مراسم اصلی امروز را پررنگ می​کنند می خواهند اتفاق شب گذشته حین سخنرانی رئیس جمهور را بپوشانند. رسانه​هایی که روی این خبر مانور می​دهند نمی دانند که با این کار، خوراک تبلیغاتی به رسانه​های بیگانه می​دهند تا باشکوه برگزار شدن این مراسم را زیر سوال ببرند.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.