واکنش فتح‌الله‌زاده به اظهارات وزیر ورزش

۲۴اردیبهشت،

باشگاه استقلال به اظهارات محمد عباسی مبنی بر اینکه اگر کسی نمی‌تواند در استقلال و پرسپولیس کار کند جایش را به دیگری بسپارد، واکنش نشان داد.

محمد سررشته‌داری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به صحبت‌های وزیر ورزش و جوانان گفت: محمد عباسی، وزیر  محترم ورزش اظهاراتی داشتند که مجبور شدم با فتح‌الله‌زاده که در آستانه بازی استقلال با الشباب در امارات حضور دارد تماس بگیرم و کسب تکلیف کنم. 

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال گفت: فتح‌الله‌زاده قبلا اعلام کرده بود برای اینکه بتواند تیم خوبی ببندد تا در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد تا سوم خرداد منتظر می‌ماند که سهم بودجه وزارت ورزش را دریافت کند.

وی اضافه کرد: در تماسی که با مدیرعامل استقلال داشتم او گفت من قبلا دربارهٔ این موضوع صحبت کردم و تمام هدفم اعتلای نام استقلال و پرچم ایران است. انشاءالله تا سوم خرداد سهم بودجه ما را می‌دهند، در غیر این صورت مشخص می‌شود وزارت ورزش مرا نمی‌خواهد و بسیار فوری جای خودم را به برادر دیگری می‌دهم تا استقلال در نقل و انتقالات عقب نیفتد چرا که این تیم سال بسیار مهمی را پیش رو دارد و تاکنون بخش مهمی از مسیر روی به جلوی خود در آسیا را طی کرده است. 

سررشته‌داری با اشاره به صحبت های مدیرعامل استقلال اضافه کرد: فتح الله زاده گفت که این تیم متعلق به بیش از ۳۰ میلیون هوادار است و در حال حاضر شرایط خوبی دارد. اگر تا سوم خرداد سهم بودجه را بدهند با جدیت تمام کار را انجام می دهد و اگر نه جای خود را به فرد دیگری می‌سپارد.


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.