واکنش ماگات به انتقاد تند رئیس بایرن‌مونیخ

به نقل از سایت ورزش آلمان، پس از آنکه اولی هوینس روز دوشنبه توانمندی‌های مربیگری فلیکس ماگات را زیر سئوال برد، این مربی ۵۸ ساله تنها به ذکر چند جمله اکتفا کرد.

وی گفت: به آنچه هوینس گفته توجهی نمی‌کنم. آقای هوینس کسی است که همیشه در مورد هر چیزی، حرف می‌زند. باید در نظر داشت در صدرنشینی یک تیم خیلی از عوامل دخیل هستند.

این اظهارات در حالی عنوان شد که هواداران انتظار برخورد جدی‌تری از مربی کنونی ولفسبورگ و مربی سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۷ بایرن را داشتند.

هوینس با ایرادگرفتن به نحوه مربیگری مربی تحت قرارداد پیشین‌ بایرن گفته بود: وقتی بازیکنان در زمین کم می‌دوند، یا در تمرینات خراب شده‌اند یا اینکه علیه مربی جبهه گرفته‌اند. وقتی که تو (ماگات) با کسب دو عنوان قهرمانی پیاپی کاری می‌کنی که ۸۰ درصد بازیکنان علیه خودت موضع بگیرند، محال است بتوانی موفق شوی. حالا اگر ولفسبورگ با نفراتی که دارد، نتیجه نمی‌گیرد و قعرنشین است، دلیل عمده‌اش بخاطر همین موضوع است.

مربی ۵۸ ساله کنونی «گرگ‌ها» (ولفسبورگ) در فصل ۲۰۰۵-۲۰۰۴ و ۲۰۰۶-۲۰۰۵ موفق شد ۲ مقام قهرمانی پیاپی را برای بایرن کسب کند، اما در ژانویه سال ۲۰۰۷ به علت عدم نتیجه‌گیری مطلوب و نارضایتی بازیکنان از نحوه عملکردش از کار برکنار شد.

بایرن اکنون پس از گذشت ۸ هفته از فصل ۲۰۲۴-۲۰۱۲ بوندس‌لیگا با ۲۴ امتیاز صدرنشین است. در حالی‌که ولفسبورگ با ۵ امتیاز در قعر جدول یعنی رده هجدهم حاضر است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.