واکنش متکی درباره نامزدی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری

منوچهر متکی عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در حاشیه دهمین کنگره سراسری جامعه اسلامی مهندسین که امروز جمعه در تهران برگزار شد، در پاسخ به این سئوال مهر که اخباری مبنی بر کاندیداتوری جنابعالی جهت انتخابات آینده ریاست جمهوری وجود دارد، گفت: انشاءالله در آینده آرام آرام در خدمت شما خواهیم بود و در فرصت مناسب صحبت خواهیم کرد.

منوچهر متکی به برخی اخبار در خصوص کاندیداتوری‌اش برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم از سوی جبهه پیروان خط امام و رهبری واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر متکی عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در حاشیه دهمین کنگره سراسری جامعه اسلامی مهندسین که امروز جمعه در تهران برگزار شد، در پاسخ به این سئوال مهر که اخباری مبنی بر کاندیداتوری جنابعالی جهت انتخابات آینده ریاست جمهوری وجود دارد، گفت: انشاءالله در آینده آرام آرام در خدمت شما خواهیم بود و در فرصت مناسب صحبت خواهیم کرد.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص این که آیا از سوی جبهه پیروان خط امام و رهبری برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی می‌شوید، گفت: عجب سوال‌های مهمی می‌پرسید. امروز دیگر سهمیه‌ای برای مصاحبه ندارم و تنها باعث زحمت شما شدم.


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.