واکنش مدیرتیم ملی بوکس به نگاه متفاوت مسئولان ورزش / مقصودی:پول ژل فوتبالیست ها را به ما بدهید

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > دیگر ورزشها – قرارداد‌های میلیاردی فوتبالیست‌‌ها آن هم از بودجه دولتی و نگاه متفاوت مسئولان ورزش بین رشته های ورزشی واکنش کادرفنی تیم ملی بوکس را به همراه داشته است.

فتح الله فتحی:در سال‌هایی که بوکس حیات دوباره ای پیدا کرده است مسئولان ورزش حمایت همه‌جانبه‌ای از آن نمی کنند .این در حالی است که عدم پخش مستقیم مبارزات بوکسور‌ها از رسانه ملی خانواده بوکس را از لحاظ درآمدزایی به دردسر انداخته است حتی با تعطیلی اردوی تیم ملی و لغو سفر به مسابقات جهانی قزاقستان به خاطر بی پولی، اگرمسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک چاره اندیشی نکنند. این رشته با چالشهای جدی تری روبرو می گردد .

منوچهرمقصودی مدیرتیم های ملی بوکس در این مورد می گوید : « هفته قبل ناطق نوری رئیس فدراسیون با سرپرست وزارت ورزش و جوانان صحبت کرد و به صالحی امیری گفت که ما با این اوضاع به مسابقات جهانی نمی رویم. کاری ندارم که چرا به رشته های دیگرتوجه خاص دارند و درکوتاهترین زمان مشکلات مالی آنها را برطرف می کنند ولی انتظارداریم مشکلات ما و ملی پوشان ما را هم ببینند ، تیم ملی بوکس برای ۷۰ میلیون تومان اردوی مشترک ارمنستان را ازدست داد و حالا هم اگروزیر ورزش مساعدت نکند مسابقات جهانی قزاقستان را هم ازدست می دهیم.»
نایب رئیس فدراسیون بوکس اشاره به بدهی های فدراسیون می کند و می گوید : « تنها فدراسیون بوکس نیست که مشکل مالی دارد درواقع بعضی از فدراسیون ها فراترازآن چیزکه فکرش را می کنندبدهکارهستند.نمی خواهم سو تفاهمی پیش بیاید اما چیزی را که واقعیت دارد نباید کتمان کرد. فدراسیونی درحال حاضر ۱۲ میلیارد بدهکاراست، اما فقط بدهی ۱۵۲ میلیونی فدراسیون بوکس به چشم می آید. بارها گفته ام برای به دست آوردن مدال باید هزینه شود درغیراین صورت نباید توقع داشت. فدراسیون بوکس اگرپول ژل سرفوتبالیست ها را داشت دیگرهیچ مشکلی نبود. از طرفی وقتی شبکه ۳ به ما حق پخش نمی دهد سبب می گردد هیچ سازمان و یا ارگانی اسپانسربوکس نشود.»
اما حرف های پایانی مدیرتیم های ملی.آنجا که او باز هم گلایه می کند و می گوید : « بوکسورهای ما با دستکش پاره و کمترین امکانات رفاهی دراردوها حضورداشتند و تمرینات سخت وفشرده را تحمل کردند اما هیچ وقت حاشیه پردازی نکردند امیدواریم وزیر ورزش فکری به حال بوکس بکنند و ازملی پوشان بوکس هم به نوعی دلجویی کنند تا برای ادامه کارانگیزه پیدا کنند.با لغو مسابقات جهانی، ملی پوشان انگیزه خود را از دست دادند و ما هم نمی توانیم به آنها بگوییم فقط تمرین کنند. به همین خاطر مجبوریم حالا ازبوکسورهای جوان دعوت کنیم تا برای تیم ملی پشتوانه سازی شود. به همین خاطردرحال حاضردرارومیه هستیم تا ازمسابقات قهرمانی جوانان کشور، جوانان مستعد را شناسایی و آنها را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم تا برای بازی های آسیایی اینچه اون کره جنوبی آماده شوند.»


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.