واکنش مدیرعامل پرسپولیس به محرومیت صادقیان/رویانیان:امیدوارم کمیته انضباطی تحت تاثیر برنامه ۹۰ نباشد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – پایگاه اینترنتی رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت:

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما هزینه بازی جوانمردانه را می دهیم و امیدواریم محرومیت صادقیان ناشی از پخش خطایش در برنامه تلویزیونی نبوده باشد.

محمد رویانیان افزود: محروم شدن پیام صادقیان پس از پخش خطای او در برنامه تلویزیونی این شائبه را ایجاد می کند که کمیته انضباطی پس از ملاحظه برنامه نود چنین تصمیمی گرفته و ما امیدواریم این گونه نبوده باشد و اگر بازیکن را به خاطر یک خطا محروم می کنند امیدواریم دربارهٔ همه تیم ها چنین دقت نظری وجود داشته باشد. دیدید که پیام صادقیان خودش به خاطر این خطا عذرخواهی کرد، ای کاش می گذاشتند کمیته انضباطی باشگاه تصمیم بگیرد.

در مجموع ما هزینه بازی جوانمردانه را پرداخت می کنیم، به هر حال مواردی وجود داشته مثل فن کمر روی میثم حسینی و تکه پاره شدن پیراهن محسن بنگر و بسیار موارد دیگر اما محرومیتی اعمال نشده با این وجود ما به کمیته انضباطی که تاکید دارد صدور رای به واسطه پخش خطا در برنامه تلویزیونی نبوده اعتماد داریم و امیدواریم خطای همه بازیکنان لیگ در موارد مشابه مد نظر باشد و این گونه نباشد که پرسپولیس به واسطه مورد توجه بودن ، پخش مستقیم بازی هایش و توجه رسانه ها با محرومیت های این چنینی مواجه شود.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.