واکنش نتانیاهو نشان دهنده دیپلماسی صحیح دکتر روحانی بود

فروردین ۱۴۰۳

دبیر تشکیلات اتحادیه اسلامی مستقل دانشجویان با اشاره به واکنش منفی اول وزیر رژیم صهیونیستی و چندسناتور آمریکایی به سخنان دکتر روحانی گفت: امروزه ایران به عنوان قدرت بزرگ منطقه‌ مطرح است و هر گونه تصمیم و سیاست عجولانه در قبال جمهوری اسلامی با پاسخی مناسب همراه خواهد بود، لذا غرب چاره‌ای جز به رسمیت شناختن حقوق ملت ایران نخواهد داشت.

“علیرضا کریمی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه ممتاز نیوز، با اشاره به سخنرانی ریاست جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل اظهارداشت: این نکته کلیدی همواره در قوانین بین‌المللی مخدوش مانده است که آمریکا به عنوان حامی تروریست و کشوری که بیشترین استفاده را از سلاح شیمیایی کرده نباید حق اظهار نظر در این خصوص را به خود بدهد.

دبیر تشکیلات اتحادیه اسلامی مستقل دانشجویان از آمریکا به عنوان تهدیدی برای امنیت جهان یاد کرد و گفت:  آمریکا کشوری است که علیه بشریت در نقاط مختلف جهان مانند؛ غزه، ایران و سوریه از سلاح شیمیایی استفاده کرده است.

کریمی سخنان رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل را مفید دانست و بیان کرد: کشورهایی که از سلاح هسته‌ای استفاده می‌کنند در درجه اول باید خلع سلاح شوند.

دبیر تشکیلات اتحادیه اسلامی مستقل دانشجویان با اشاره به واکنش منفی اول وزیر رژیم صهیونیستی و چندسناتور آمریکایی در خصوص سخنرانی دکتر روحانی اظهار داشت: امروزه ایران به عنوان قدرت بزرگ منطقه‌ مطرح است و هر گونه تصمیم و سیاست عجولانه در قبال جمهوری اسلامی با پاسخی مناسب همراه خواهد بود، لذا غرب چاره‌ای جز به رسمیت شناختن حقوق ملت ایران نخواهد داشت. 

وی با بیان اینکه هدف جمهوری اسلامی مقابله با ظلم جهانی و برپایی عدالت است،  خاطرنشان کرد: ملت ایران باید از برخورد نتانیاهو نسبت به سخنان ریاست‌جمهوری خشنود بشود چرا که طبق سخنان حضرت امام خمینی(ره) زمانی که دشمن از ما ناراحت است به این معناست که ما راه خود را صحیح انتخاب کردیم و در مسیری دقیق گام برمی‌داریم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.