واکنش نماینده وهابی به راهپیمایی حزب‌الله

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ولید طباطبایی نماینده پارلمان کویت راهپیمایی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در تظاهرات گسترده مردم لبنان در بیروت که به درخواست او برای اعتراض به فیلم موهن “بی گناهی مسلمانان” برپا شد، راهپیمایی “اشک تمساح” توصیف کرد.

طباطبایی مدعی شد راهپیمایی اشک تمساح که حزب الله برگزار کرد باعث نخواهد شد خودداری آن از دفاع از حیثیت رسول اکرم (ص) و مشارکت آن را در قتل ملت سوریه فراموش کنیم و باید یادآور شد که شرکت کنندگان در این راهپیمایی تصاویر بشار اسد را در دست داشتند.

وی در صفحه تویتر خود افزود “حسن نصرالله بعد از اینکه مطمئن شد اسرائیل از نقش او در محافظت از مرزهای آن با همکاری نظام بشار خرسند است، برای اولین بار از چند سال پیش در میان مردم ظاهر شد”.

این ادعای نماینده وهابی مجلس کویت در حالی صورت می‌گیرد که سیدحسن نصرالله علاوه بر آنکه قهرمان مبارزه با صهیونیست‌ها و کرامت مردم لبنان است، در طول سال‌های گذشته بارها در میان مردم حاضر شده است.

از زمان انتشار فیلم موهن ضد اسلامی، جریان سلفی – وهابی منطقه نه تنها در برابر آن واکنشی از خود نشان نداد، بلکه از مردم خواست تا در برابر آن دست به اعتراض هم نزنند و مشخص است که شخصی مانند الطبطبایی در همین طیف قرار می‌گیرد.

گفتنی است وهابی‌ها از موقعیت و محبوبیت دبیرکل حزب‌الله به شدت عصبانی بوده و از اینکه خود به اندازه وی جرات و جسارت نداشته و ندارند، تنها به تخریب روی می‌آورند.

ولید طبطبایی در حالی از دلسوزی برای مردم بحرین سخن می‌گوید که چندی پیش اعلام شد او دیگر دوستان وهابی‌اش برای شورشیان سوریه سلاح خریداری کرده‌اند تا تعداد بیشتری از مردم این کشور کشته شوند. 


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.