واکنش وزیر دفاع به تهدیدات کاندیدای جمهوری خواه آمریکا: رجز خوانی می کنند ، مشکل اقتصادی دارند

خبرگزاری آریا – وزیر دفاع با اشاره به تهدیدات کاندیدای جمهوری خواه آمریکا گفت: رجزخوانی کاندیدای جمهوری‌خواه آمریکا علیه ایران با هدف انحراف اذهان مردم این کشور از واقعیت‌های داخلی آمریکاست.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سردار احمد وحیدی با اشاره به طرح های مختلف وزارت دفاع گفت: علاوه بر آن طرح های مختلف وزارت دفاع با قدرت پیش می‌رود که نوبت به نوبت به نتیجه خواهد رسید و نمونه آن شناور پرونده نسل جدید و موشک‌های نسل جدید است.
وی همچنین در خصوص مسائل سوریه گفت: اینکه برخی کشورهای منطقه با کمک غربی‌ها سلاح وارد سوریه کرده‌اند بسیار زشت است زیرا آنان مطالبات طبیعی مردمی را با این اقدام خود آغشته به خون کرده‌اند.
وزیر دفاع تاکید کرد: برخی اظهارات مقامات غربی نشان می‌دهد که آنان خود را کاملا درگیر این موضوع کرده‌اند و یکی از اهدافشان این است که اذهان عمومی را از مساله فلسطین و ظلم‌هایی که به این ملت صورت می‌گیرد منحرف و مساله دیگری جایگزین آن کنند.
سردار وحیدی با بیان اینکه مردم سوریه به دخالت خارجی پاسخ منفی داده‌اند، گفت: البته گروهی از مردم سوریه خواسته‌های طبیعی دارند که دولت سوریه تلاش کرد به ‌آنان پاسخ دهد اما کشورهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای با ارسال سلاح این مطالبات را به درگیری منجر کرده‌اند.
وی افزود: امروز جریان تروریستی فضای عمومی مبارزه با مردم و دولت سوریه را به دست گرفته و حتی مطالبات عادی و مشخص مردمی را از صحنه خارج کرده است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت : رجزخوانی کاندیدای جمهوری‌خواه آمریکا علیه ایران با هدف انحراف اذهان مردم این کشور از واقعیت‌های داخلی آمریکاست.
سردار وحیدی با بیان اینکه امروز آمریکا سخت‌ترین دوران اقتصادی را سپری می‌کند افزود: یکی از عناصر مهم در تصمیم‌گیری‌های مردم آمریکا در رای دادن به کاندیداها مساله اقتصادی است در حالی که امروز هیچکدام از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری امریکا در هر دو جناح دمکرات و جمهوری‌خواه راه حلی برای خروج از بن‌بست اقتصادی که گرفتارش شده‌اند نداده‌اند.
سردار وحیدی تاکید کرد: طرح مسائل خارج مرزها از سوی کاندیداها برای مدیریت کردن اذهان عمومی از مسائل واقعی امریکاست و علاوه بر آن آنان در حوزه سیاسی بین‌المللی نیز با شکست مواجه شده اند که نمونه آن شکست در عراق، افغانستان، فلسطین و اثرات بیداری اسلامی است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: آنان به جای اینکه به مطالبات واقعی مردم آمریکا بپردازند بر موضوعاتی تمرکز کرده‌اند که ارزشی برای مردم امریکا ندارد .


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.